Hva er det røde rundt nesa? Noe som hjelper?

Kan ikke du gå og få hjelp hos legen? :/ Kan da ikke være godt å gå rundt og være så bekymra for alt?
 
:p
Og gjør det vondt?
 
Ligner seboreisk ja! Evt rosea. Jeg hadde tilsvarende som kom og gikk i mange år i ungdomsåra og fram til jeg ble ca 25. Første gang en lege endelig gav meg et navn på det og fornuftige svar (hadde vært hos mange leger som kom med mange rare forslag før det), kalte han det seboreisk eksem. Fikk en salve (tror det var fungoral), funka kjempegodt. Da det kom tilbake etter noen år hjalp ikke salven like godt. En annen lege sa det var rosea, jeg fikk noe annet for det (husker ikke hva), og det hjalp.
 
Har akkurat det samme. Veldig lyserødt, kan ikke sees på avstand, gjør ikke vondt, klør ikke eller noe. Jeg har ikke brydd meg om det eller spurt legen hva det er.
 
Trur nok det er lurt å ta seg en tur til legen. Det er ikke bra å ha det sånn som du fremstiller utfra trådene dine. Har man så mange ting eller frykter det så kan det gjøre vondt og være en stor belastning for deg. Vær så snill å gå til legen og få det litt bedre. Og ikke Google, Google er virkelig ikke din venn i forhold til sykdommer osv.
 
Back
Topp