Hva er det første..

Sikkert mer folat [emoji14]
Ellers så kommer jeg nok ikke til å kjøpe noe spesielt siden vi har alt vi trenger.
 
Jeg tror jeg kunne funnet på å kjøpe for eksempel kopper med "Verdens beste bestemor/far", så jeg kunne annonsert graviditeten til de kommende besteforeldre på en skikkelig cheesy og artig måte :D
 
Jeg tror jeg kunne funnet på å kjøpe for eksempel kopper med "Verdens beste bestemor/far", så jeg kunne annonsert graviditeten til de kommende besteforeldre på en skikkelig cheesy og artig måte :D

Noe slikt tenker jeg også.
Men har maskin som kan kutte vinyl, så det er mulig jeg lager noe selv i stedet.
 
Jeg tror jeg kunne funnet på å kjøpe for eksempel kopper med "Verdens beste bestemor/far", så jeg kunne annonsert graviditeten til de kommende besteforeldre på en skikkelig cheesy og artig måte :D

Vi har en eske på boden med sånne kopper vi[emoji85] Som vi bestilte rett før sa☹️
Så den pakken kom på døra etter vi hadde mistet. Den ble lagt rett inn på boden.
Håper vi kan ta den frem snart[emoji1][emoji106]
 
Jeg tror jeg kunne funnet på å kjøpe for eksempel kopper med "Verdens beste bestemor/far", så jeg kunne annonsert graviditeten til de kommende besteforeldre på en skikkelig cheesy og artig måte :D
Enig! må jo bare gjøre noe sånt :D
 
Så greit å ha det man trenger da:) Her stiller vi ganske på scratch:wideyed::p
Stiller litt på scratch vi å siden vi har gitt bort mesteparten etter guttene.. eneste jeg har igjen er litt klær som guttene har arvet fra meg:) og hjemmelaget strikketøy:)
Trur jeg bare ville kjøpt en gave til far som han kan få sammen med den positive testen:)
 
garn til endel strikkeprosjekter :)
Har allerede strikket litt, men det er av restegarn som jeg hadde liggende.

Har jo to unger fra før, men vi trenger både vogn og bilstol dersom det skulle klaffe igjen, så det blir jo litt gøy å sette seg inn i. Sikkert endel som har skjedd siden 2007.

Og blomster var en veldig god ide, det skal jeg huske på når det blir min tur:D
 
garn til endel strikkeprosjekter :)
Har allerede strikket litt, men det er av restegarn som jeg hadde liggende.

Har jo to unger fra før, men vi trenger både vogn og bilstol dersom det skulle klaffe igjen, så det blir jo litt gøy å sette seg inn i. Sikkert endel som har skjedd siden 2007.

Og blomster var en veldig god ide, det skal jeg huske på når det blir min tur:D
Tenker og det kan være koselig med noen strikkeprosjekter:) Kommer nok ikke til å begynne å strikke noe særlig med barnetøy før jeg får meg en positiv test. Men har heldigvis et kommende tantebarn å strikke til så lenge da :)
 
Jeg tror ikke jeg ville turt å kjøpe noe babyting før ihvertfall uke 12, men mest sannsynlig oul. Men jeg hadde også en idé om å kjøpe kopper til besteforeldrene til å overraske dem med, eller omså til den i nærmeste familie dersom noen har bursdag nært etter uke 12 for å ikke være litt "mistenksom" med plutselige gaver :D
 
Så greit å ha det man trenger da:) Her stiller vi ganske på scratch:wideyed::p
Veldig greit :D
Hadde ingenting da jeg ble gravid med frøkna, men var heldig å arve masse. Kjøpte vel et par smokker rundt uke 11, som jeg egentlig hadde tenkt å gi i gave til besteforeldre, men ellers ventet vi stort sett til etter oul
 
Tenker og det er lurt å holde seg i skinnet til etter OUL, får bare bli noe lite symbolsk noe kanskje. Man har jo tross alt god tid på seg hvis alt går som det skal etter det :)
 
Tror også jeg går for blomster :) Tørr ikke kjøpe noe før tul og 12 ukers grensa tror jeg..
Den grensa er litt viska ut i mitt hode nå. Men ja, mer folat, vitaminer og alt jeg kan få som gjør godt for babyen (og meg). Spiser allerede dobbel dose folat, sikkert ikke nødvendig, men det setter en støkk i en det som skjedde. Har jo ellers nok babyutstyr og litt til, men blir vel litt strikking etterhvert hvis jeg føler meg trygg.
 
Her er det faktisk samboer som var først ut å kjøpe noe. Det hadde jeg aldri trudd kom til å skje[emoji23] etter SAen i februar, kom han hjem med et puslespill han hadde kommet over som han ville at sitt fremtidige barn skulle få[emoji173]️
 
Back
Topp