Hva er deres modningstegn?

De 2 siste dagene har jeg hatt mye vonde kynnere, nedpress og masse tynn utflod.. er 36+6.. håper ikke jeg må gå altfor lenge med de vonde kynnerene.. slitsomt..
 
Snuppa her er ei ordentlig luring og akrobat :) Vi er på sykehuset nå og ultralyd i morges viste at hun har snudd seg fra hodeleie til seteleie, lå på skrå/tvers med hodet opp på min høyre side...
Nå har hun snudd seg nok en gang og ligger med hodet på min venstre side og i seteleie..

Så her blir det trolig fødsel på fredag 24/11... da er jeg 39+0.
De skal forsøke først å snu henne til hodeleie og da setter de i gang fødselen, eller om de ikke får snudd henne så ønsker de at jegforsøler føde i seteleie....eller jeg kan få keisersnitt.. Tror jeg velger keisersnitt....
 
Hihi ja kan fortsatt skje i november men psyker meg selv opp til å vente heeelt til desember med å møte lillegullet (jeg gikk 11 dager over med førstemann).

Jeg er 39+4 idag så nærmer seg enden på visen uansett og kan knapt vente på å møte lillegull. Er så nysgjerrig på den lille: vil den være like aktiv utenfor magen som inni? Her romstrerer det masse masse i magen :Heartbigred:wav
Åh da nærmer du deg,uansett men er jo sykt spennende med hvilken dato babyen kommer :p er lillegullet mer aktiv på natten eller ? Har hørt at det kan tyde på at de blir slik etter fødsel også :angelic:
 
Snuppa her er ei ordentlig luring og akrobat :) Vi er på sykehuset nå og ultralyd i morges viste at hun har snudd seg fra hodeleie til seteleie, lå på skrå/tvers med hodet opp på min høyre side...
Nå har hun snudd seg nok en gang og ligger med hodet på min venstre side og i seteleie..

Så her blir det trolig fødsel på fredag 24/11... da er jeg 39+0.
De skal forsøke først å snu henne til hodeleie og da setter de i gang fødselen, eller om de ikke får snudd henne så ønsker de at jegforsøler føde i seteleie....eller jeg kan få keisersnitt.. Tror jeg velger keisersnitt....


Vet ikke hva jeg hadde valgt om valget stod mellom setefødsel eller k.snitt... det kjipe med keisersnitt er at man ikke kan løfte og bevege seg normalt på x antall uker etter fødselen..
 
Snuppa her er ei ordentlig luring og akrobat :) Vi er på sykehuset nå og ultralyd i morges viste at hun har snudd seg fra hodeleie til seteleie, lå på skrå/tvers med hodet opp på min høyre side...
Nå har hun snudd seg nok en gang og ligger med hodet på min venstre side og i seteleie..

Så her blir det trolig fødsel på fredag 24/11... da er jeg 39+0.
De skal forsøke først å snu henne til hodeleie og da setter de i gang fødselen, eller om de ikke får snudd henne så ønsker de at jegforsøler føde i seteleie....eller jeg kan få keisersnitt.. Tror jeg velger keisersnitt....

Åå skal si det skjer saker og ting hos deg! Håper på en vellykket vending for deg og en fin fødsel i løpet av fredag/ helgen [emoji173]️
Nå begynner barna å komme [emoji7]
 
Hatt masse tak i mage og rygg idag og `press` i underlivet , gikk litt over når jeg tok en dusj men kom tilbake en halvtime etter at vi hadde sex :p Mye mulig at det er modning på gang, men lov å håpe at fødselen er ikke så langt unna da :rolleyes:Har time til jordmor i morgen og har så lyst til å spørre henne om hun kunne kjent om det er modning eller noe åpning , men tviler på at hun vil :D Uke 37 + 2 idag
 
Mye sterkere kynnere og nedpress. Blir skikkelig sliten av ingenting og har bare behov for å hvile mye. Om det var mulig så har jeg blitt enda mer bomull i hjernen. Aner ikke om dette er modningstegn.
 
Snuppa her er ei ordentlig luring og akrobat :) Vi er på sykehuset nå og ultralyd i morges viste at hun har snudd seg fra hodeleie til seteleie, lå på skrå/tvers med hodet opp på min høyre side...
Nå har hun snudd seg nok en gang og ligger med hodet på min venstre side og i seteleie..

Så her blir det trolig fødsel på fredag 24/11... da er jeg 39+0.
De skal forsøke først å snu henne til hodeleie og da setter de i gang fødselen, eller om de ikke får snudd henne så ønsker de at jegforsøler føde i seteleie....eller jeg kan få keisersnitt.. Tror jeg velger keisersnitt....

http://www.klikk.no/foreldre/gravid/fodsel/baby-i-seteleie-2246103
 
Jeg har kveldskvalme hver kveld, hatt flere dager de to siste ukene der jeg løper på do og har veldig løs mage. Har masse kynnere, tidvis regelmessige.. Nå har jeg også fått beskjed om at hode har festet seg.. [emoji4] Har vært så sikker på en frøkna vår velger å komme før termin helt siden påvist graviditet, og formen min nå og hvordan den har vært de siste ukene sier ikke noe annet [emoji85][emoji85] Kanskje ønsketenkning men likevel.. Har eksamen på mandag og går rett i permisjon når den er ferdig. Håper å få en uke eller to med hviling, juleforberedelser, besøke kjente og kjære osv før hun velger å komme ut. Har ikke blitt mye av det nå før eksamen så føler jeg har hatt liten kontakt med omverden den siste tiden [emoji28] Lykke til til alle som er i gang eller skal i gang de nærmeste dagene [emoji254][emoji272]
 
Uff, virker som systemet driver å tømmer seg! (men tar egentlig ikke det som noe tegn da det gjorde det for en ukes tid siden også).
Jeg er uvel, skjelven og får ikke sove. Plutselig får jeg vann i munnen (slik som når det er rett før man kaster opp) og må forte meg ned på do :(
 
Vært hos jordmor, hun tok en sjekk og jeg har 3 cm åpning så alle disse vondter jeg har hatt har tydeligvis hjulpet:)
 
I går kveld var det mye menssmerter og kynnere, men de tok seg ikke opp men jeg vrei meg litt alså, så trodde det skulle ta seg opp. Tok dusj og Paracet og det hjalp litt. Ble ennå mer syk på kvelden og natten og våkner enda mer syk idag. Så håper å komme litt til hektene før fødsel.. noe kynnere idag, men ikke noe mer. Jordmor sjekker og gir akupunktur om 12 dager da :angelic:
 
I kveld når jeg kjørte bil så kjentes det ut som babyen presset ned mot endetarmen. [emoji86] føles også ut som magen har sunket. Når den strammer seg så kjennes det ut som hele magevekten presser rett på blæren. Ihvertfall langt under navlen.
 
Er 35+1. Har hatt kynnere siden jeg var ca 20 uker, men nå blir de bare hyppigere og kraftigere for hver dag/uke som går. Har også dager hvor jeg har "menssmerter" på en måte, men tror enda de er leeenge til noe skjer :)
 
Idag har jeg hatt ganske så mye nedpress, menssmerter og løs mage. Tør ikke tro at det skal komme en baby enda:)
 
Nå i dag tidlig har jeg hatt to runder med vonde menssmerter sånn som det føles første dagen med mensen. Var heldigvis ikke noe blod i trusen selvom det føles sånn ut. Så er det den småfisingen som har kommet tilbake[emoji23] Flasback til første trimester [emoji85]
 
Nå i dag tidlig har jeg hatt to runder med vonde menssmerter sånn som det føles første dagen med mensen. Var heldigvis ikke noe blod i trusen selvom det føles sånn ut. Så er det den småfisingen som har kommet tilbake[emoji23] Flasback til første trimester [emoji85]
Jeg småfiser mye om dagene , irriterendes :yuck:
 
Her er kynnerne plutselig blitt mye kraftigere og hyppigere siste døgnet. 37+0 i dag. Ellers ingen modningstegn.
 
Back
Topp