Hva er deres modningstegn?

Når tenker de en evnt igangsettelse? Jeg er så misunnelig på de som har fødselen overstått

Da er datoen satt [emoji7] Blir igangsatt i uke 37+4. Var allerede moden med ca 1 cm !
 
Spennende med mange av dere nå!:joyful: Her er det ingen tegn. Noen kraftige kynnere, eneste. Nada med murringer og nedpress. Ikke hatt tegn på forhånd med de andre heller, så trenger ikke bety så mye.
 
Ingen modningstegn her. De hyppige og kraftige kynnerne jeg har hatt helt siden uke 18 er til og med omtrent fraværende nå.... :p
 
4-5 regelmessige tak ikveld. Men ellers rolig. Litt utflod,og spent på om jordmor kan sjekke meg imorgen :happy:
 
Noen som merker dunking og pulserende i underlivet når kynneren står på?
 
Så spennende! Du må oppdatere :D
Det skal jeg. Tviler på at jordmor vil sjekke Imorgen, men det skader ikke å spørre. ;) fortsatt spent når jeg legger meg, om jeg våknet av at det tar seg opp :oops:
 
Det skal jeg. Tviler på at jordmor vil sjekke Imorgen, men det skader ikke å spørre. ;) fortsatt spent når jeg legger meg, om jeg våknet av at det tar seg opp :oops:

Håper det tar seg opp for deg!! :)

Lå 6 timer mer regelmessige sammentrekninger/rier før helgen, dro inn på føden hvor de konstanterte 1 cm åpning men «flat» mormunn på 3cm :( ble overvåket noen timer og fikk paralgin forte og sammentrekningene stoppet opp.. er 39+3 nå og såååå klar føding! Prøvde til og med å «smiske» meg til å få en modningspille (men fikk seff ikke det..).

Nå er status halsbrann, nedpress men ikke noe rier. Leieboeren koser seg rett og slett litt for mye så innser at det nok blir både overtid og desemberbarn:oops:
 
Håper det tar seg opp for deg!! :)

Lå 6 timer mer regelmessige sammentrekninger/rier før helgen, dro inn på føden hvor de konstanterte 1 cm åpning men «flat» mormunn på 3cm :( ble overvåket noen timer og fikk paralgin forte og sammentrekningene stoppet opp.. er 39+3 nå og såååå klar føding! Prøvde til og med å «smiske» meg til å få en modningspille (men fikk seff ikke det..).

Nå er status halsbrann, nedpress men ikke noe rier. Leieboeren koser seg rett og slett litt for mye så innser at det nok blir både overtid og desemberbarn:oops:

Ååh, høres nokså likt ut mtp sammentrekninger over lang tid..
Hehe, alltid lov å spørre uansett tenker jeg ;) hvor langt er du på vei nå ?
Det kaaan jo skje enda, i November men..:dummy1:
 
Masse nespress her. Og til tider regelmessige kynnere. Tak i magen litt nå og da, men ikke mer enn det.

Håper så det skjer noe snart! Har liksom vært ok med en dato synes jeg :p 2 uker til termin.
 
Jeg vil så sjukt at noen skal sjekke meg og :p haha.

Hvordan er formen?

Formen er ikke bra. Våknet i natt av at jeg ikke fikk sove mer. Etter det har det vært litt små murringer. Mens nå har magen slått seg helt vrang. Løper på do i ett. Så kanskje jeg har spist noe jeg ikke tåler. Håper ikke det er begynnelsen på noe helt ennå
 
Har plutselig fått vondt i nipplene igjen. Har brukt å nesten renne blank/hvit væske i flere måneder, men det har nesten stoppet opp nå..! Noen som har opplevd det samme?

Ellers er det masse kraftige kynnere, nedpress og romstering i magen. I tillegg er jeg dårlig i magen, og det veksler mellom forstoppelse og diarè..:/ Også sover jeg som en stein..! De siste tre nettene har jeg våknet èn gang i løpet av natta :)
 
Ååh, høres nokså likt ut mtp sammentrekninger over lang tid..
Hehe, alltid lov å spørre uansett tenker jeg ;) hvor langt er du på vei nå ?
Det kaaan jo skje enda, i November men..:dummy1:

Hihi ja kan fortsatt skje i november men psyker meg selv opp til å vente heeelt til desember med å møte lillegullet (jeg gikk 11 dager over med førstemann).

Jeg er 39+4 idag så nærmer seg enden på visen uansett og kan knapt vente på å møte lillegull. Er så nysgjerrig på den lille: vil den være like aktiv utenfor magen som inni? Her romstrerer det masse masse i magen :Heartbigred:wav
 
Back
Topp