Hva er deres modningstegn?

Magen strammer seg veldig helt oppunder brystene og det skjer i takvis nå den siste timen.. blir helt hard og slipper taket etter 30-40 sekund. Er det større kynnere eller tidlige rier ? Føler meg litt rar i kroppen idag, kald og varm, litt sånn syk følelse og har fått sovet mye da ;)

Hvordan går det?
 
Hvordan går det?
Ringte føden i 19 tiden, de mente det var rier, så har hatt 2 som er skikkelig vonde resten er regelmessig ubehagelige. Ble enig om å være hjemme så lenge jeg føler det er trygt og tusler innover når det er verre, evt ved 3 rier på 1 minutt iløa 10 minutt :)

Sjansen er jo der at dette tar seg opp eller stanser helt. De har også forflyttet seg mer over magen og noe mensmurring så får se :)
 
Ringte føden i 19 tiden, de mente det var rier, så har hatt 2 som er skikkelig vonde resten er regelmessig ubehagelige. Ble enig om å være hjemme så lenge jeg føler det er trygt og tusler innover når det er verre, evt ved 3 rier på 1 minutt iløa 10 minutt :)

Sjansen er jo der at dette tar seg opp eller stanser helt. De har også forflyttet seg mer over magen og noe mensmurring så får se :)

Så spennende! Lykke til!! :D
 
Ringte føden i 19 tiden, de mente det var rier, så har hatt 2 som er skikkelig vonde resten er regelmessig ubehagelige. Ble enig om å være hjemme så lenge jeg føler det er trygt og tusler innover når det er verre, evt ved 3 rier på 1 minutt iløa 10 minutt :)

Sjansen er jo der at dette tar seg opp eller stanser helt. De har også forflyttet seg mer over magen og noe mensmurring så får se :)
Hvordan går det?? :happy:
 
Æsj, ting har roet seg her! Kynnere som vanlig, men kroppen er som vanlig igjen. Så lite som skjer her om dagen :p

Her også [emoji85] hadde skikkelige kynnere og mye nedpress sist uke men i helgen er jo alt normalt igjen.. har jo enda lenge igjen men Jm var kjempetydelig på at jeg måtte roe ned for kroppen jobbet veldig.. nå er det jo ingenting som skjer !
 
Hvordan går det?? :happy:
Jeg sovnet,og har fått sovet endel inatt. Det roer seg litt og nå er jeg bare enormt øm i magen. Små tak nå. Så kanskje det tar seg opp senere :angelic:
 
Her også [emoji85] hadde skikkelige kynnere og mye nedpress sist uke men i helgen er jo alt normalt igjen.. har jo enda lenge igjen men Jm var kjempetydelig på at jeg måtte roe ned for kroppen jobbet veldig.. nå er det jo ingenting som skjer !
Hvor langt er du kommet? :)
 
Har noen av dere opplevd å ha vondt/ubehag i sjeden og/eller livmortappen? Jeg får sånn stikkende ubehag, det er ikke direkte vondt men det kommer så brått at jeg skvetter til. Noen som vet om det er babyen som presser seg ned, eller om der kanskje begynner å åpne seg?
 
Spennende tid for oss alle nå fremfor :D

Ja! Jeg er så misunnelig på alle dere som er «klare» nå [emoji7] skal på sykehuset i morgen og det skal legges en plan for Evt igangsettelse [emoji33][emoji166]
 
Ja! Jeg er så misunnelig på alle dere som er «klare» nå [emoji7] skal på sykehuset i morgen og det skal legges en plan for Evt igangsettelse [emoji33][emoji166]
Når tenker de en evnt igangsettelse? Jeg er så misunnelig på de som har fødselen overstått :hilarious:
 
Har noen av dere opplevd å ha vondt/ubehag i sjeden og/eller livmortappen? Jeg får sånn stikkende ubehag, det er ikke direkte vondt men det kommer så brått at jeg skvetter til. Noen som vet om det er babyen som presser seg ned, eller om der kanskje begynner å åpne seg?

Ja, har hatt det en stund :p men det hadde ikke skjedd noen modning når de så på ultralyd :) jeg er bare 34+4 da.
 
Har noen av dere opplevd å ha vondt/ubehag i sjeden og/eller livmortappen? Jeg får sånn stikkende ubehag, det er ikke direkte vondt men det kommer så brått at jeg skvetter til. Noen som vet om det er babyen som presser seg ned, eller om der kanskje begynner å åpne seg?

Jeg har hatt endel av det i det siste. Velger å tro at det bare er hodet som presser seg nedover i tillegg til at det treffer noen nerver av og til.
 
Back
Topp