Hva er deres modningstegn?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Hvor langt er dere på vei og hvilke modningstegn har dere?
Jeg har innimellom en del nedpress, vondere kynnere, puppene har blåst seg litt opp, men ellers ikke så mye ennå. Er i uke 35 i dag :)
 
Ingen spesielle modningstegn her. En del kynnere, men det har jeg hatt gjennom hele svangerskapet :)
 
Jeg har endel mens-smerter og kraftige kynnere, håper jo at de gjør noe med modningen :p er 38+1 idag!
 
Her er deler av slimproppen begynt å gå. Men det er en god stund siden den begynte for første gang. Masse kynnere og stikninger nede i underlivet. Kjenner at noe skjer der. Men regner med det er lenge til noe skjer. Forrige gang gikk jeg i flere uker med 3 cm åpning
 
Litt mer utflod, og mer kynner. Er uke 37 nå... :)
 
Kynnere (ikke vonde så vet ikke om det er noe effekt), nedpress og mye utflod men bare uke 35 så tror nok hun lar vente på seg;)
 
Ingenting. Er 34+0, så forventer ikke det enda heller.
 
I natt har jeg hatt masse kynnere, vond rygg og rumpe og murring nederst i magen sammen med kynnere og nedpress. Syns det er litt voldsomt for å bare være 34+1 [emoji849]
 
Jeg er 36+4 , og har litt små murringer i magen og stikkinger ned i lysken/underlivet :happy:
 
Jeg er 38+2 og har ingen tegn på at noe skal skje akkurat nå. Jeg hadde litt mensmurringer, nedpress og stikninger samt iling ned i låret for noen uker siden men det har gitt seg.
 
Er uke 37+1, slimproppen gikk for en uke siden. Har hatt murringer siden.. løs mage, kvam, vonde kynnere, og inatt hatt tak i ryggen og ilinger i rygg og lår.. Har mine tre tidligere svangerslap har barna kommet før termin, med 14 dager, 6 dager og 5 uker, så venter i spenning.. Håper dette tar seg opp, gikk ikke over selv om jeg sto opp nå på morgenen..[emoji3]
 
Er uke 37+1, slimproppen gikk for en uke siden. Har hatt murringer siden.. løs mage, kvam, vonde kynnere, og inatt hatt tak i ryggen og ilinger i rygg og lår.. Har mine tre tidligere svangerslap har barna kommet før termin, med 14 dager, 6 dager og 5 uker, så venter i spenning.. Håper dette tar seg opp, gikk ikke over selv om jeg sto opp nå på morgenen..[emoji3]

Oi! Spennende! Lykke til [emoji7]
 
34+4 - litt nedpress innimellom, litt murringer i ryggen (eller kanskje det bare er vondt i korsryggen pga bekkenplager..) Ellers ingen modningstegn.
 
Jeg har en del kynnere og i tillegg har hodet nede men forsatt litt bevegelig. Jeg er i dag akkurat uke 38.
 
Snuppa har ikke vist tegn til å ville si opp leiekontrakten med magen enda :)
Prøver nyte den siste tiden selv om det begynner bli tungt og er veeldig spent på å få henne i armene og få kose med henne :)
Klarer ikke la være å kjenne etter tegn på om hun kommer snart :)
 
en del kynnere, en del nedpress og stikkinger nedentil, samt mensmurringer. Magen har begynt å sunket og slimproppen hsr delvis begynt å gått. Med storebror gikk slimproppen, jeg hadde en del kynnere og nedpress i flere uker før fødselen. Er kun 36+4, så forventer å ha det slik i ca 4 uker til. Storebroren kom 40+5.
 
  • Liker
Reactions: SMD
Mange tegn her også:
Nedpress, mens smerter, slimpropp som har gått, sammentrekninger som er blitt regelmessige(men ikke effektive nok til å være rier), sunken mage
 
Magen strammer seg veldig helt oppunder brystene og det skjer i takvis nå den siste timen.. blir helt hard og slipper taket etter 30-40 sekund. Er det større kynnere eller tidlige rier ? Føler meg litt rar i kroppen idag, kald og varm, litt sånn syk følelse og har fått sovet mye da ;)
 
Æsj, ting har roet seg her! Kynnere som vanlig, men kroppen er som vanlig igjen. Så lite som skjer her om dagen :p
 
Back
Topp