Hva er deres hobby?

Sola*

Betatt av forumet
Jeg kjeder meg sånn på kveldene, barna i seng og samboer streamer spilling, jeg sitter i sofaen uten noen ting å gjøre.. Følger med på 2 serier, da er det 1 ny episode i uka så det er jo ikke all verden. Resten av tiden sitter jeg på tlf og spiller, sjekker facebook opp og ned, og kjeder meg enormt.. Tenkte derfor å prøve å få meg en hobby, men vet liksom ikke hva det kunne vært.. så hva er deres hobby? Hva gjøe dere på kvelden når barna er i seng?
 
Spiller spill på data eller playstation, det er vanligvis største hobbyen, men nå for tida er graviditeten hobby i seg selv. Jeg ser også serier og filmer, strikker, skravler på forum, leker med hundene og kattene. Drømmer om å være litt mer sosial...
 
Når barna er i seng går jeg en lang tur med hunden. Bruker mye tid på å trene den [emoji190]

Ellers slaver jeg forran Netflix.
 
Strikker, leser bok, tegner :)
 
Jeg kjeder meg sånn på kveldene, barna i seng og samboer streamer spilling, jeg sitter i sofaen uten noen ting å gjøre.. Følger med på 2 serier, da er det 1 ny episode i uka så det er jo ikke all verden. Resten av tiden sitter jeg på tlf og spiller, sjekker facebook opp og ned, og kjeder meg enormt.. Tenkte derfor å prøve å få meg en hobby, men vet liksom ikke hva det kunne vært.. så hva er deres hobby? Hva gjøe dere på kvelden når barna er i seng?
HEKLING :D !!!

Og så syr jeg, og sår/steller planter (kun vår, sommer og høst), går tur og fotograferer.
 
Strikker, hekler, syr, tegner, styrer med hagen, leser, fargelegger, trener hunden. Nok å holde på med.:cool:
 
vet ikke om det kan regnes som en hobby men jeg ser serier...
Klarer ikke noe håndarbeid eller noe sånt...
 
Vanligvis er det negldesign, sy, serier, lage prosjekter til hus og hage, trene, trene, trene[emoji12] og matlaging.
Men nå som jeg er gravid så er vel de eneste hobbyene å strikke, serier og lage lister på hva som må på plass før fødsel.
 
Strikker :)
 
Strikking, hekling, TV, hund og litt baking [emoji4]
 
Strikker og spiller :p
 
Blir mye tv titting om kveldene :)
 
Jeg leser, og strikker. Har trent Taekwon-do, og skal ta opp igjen det når lillebror i magen er født, og er litt eldre. Er også politisk aktiv, og har noen verv som tar opp noen kvelder.
 
Hekling, strikking, bøker, trener, trener bikkja, og serie/film :)
 
Back
Topp