Hva er barnet ditt redd for?

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Har hittil ikke merket så mye på min; ja, han er naturlig skeptisk til nye folk og ring i starten, men blir fort varm i trøya :)

Men i går var det full panikk. Vi snakket med moren min på face, og hun skulle prøve å ta en screen men endte opp med å sette på noe filter. Første var greit, da fikk hun katteører, men så ble hele ansiktet til en tiger/lignende greie og da begynte han å hylskrike.

Var helt utrøstelig og stoppet ikke før etter vi hadde lagt på :O

Han var kanskje litt trøtt i tillegg, men ble veldig klengete frem til han skulle legge seg stakkars.

Har dere opplevd noe lignende? Evt hva reagerer deres på?
 
Hun er naturlig nok skeptisk til nye folk, ting og omgivelser. Men hun blir redd og lei seg hvis man går og hun ikke ser deg eller forstår at du er rett rundt hjørnet. Som det å gå opp i 2 etasje da blir hun redd. Hvis hun ikke får være med.
 
Harley sykler eller lignende som bråker brått og høyt. Fremmede er ikke skumle før han har løpt bort til de (noe han ikke får lov til da, men om han skulle klare å gjøre det en gang).
 
Fremmede er han naturlig skeptisk til. Så er han veldig redd for en sånn gummileke han har. Får helt spadier om han jeg prøver å gi den til han. Effektivt å legge den på ting jeg ikke vil han skal ta på for da tørr han ikke være nær:hilarious:
 
Fremmede er han naturlig skeptisk til. Så er han veldig redd for en sånn gummileke han har. Får helt spadier om han jeg prøver å gi den til han. Effektivt å legge den på ting jeg ikke vil han skal ta på for da tørr han ikke være nær:hilarious:
Haha, niesen min hadde lik reaksjon til en dansende Teletubbie når hun var liten. Den passet alle fjernkontroller i huset ;)
 
Det meste - støvsugeren, sentrifuga, tørketrommelen, å "fly", leker med mye og høy lyd. Akkurat som meg [emoji23] men ho elsker fremmede mennesker, setter seg gjerne på fanget til hvem som helst :)
 
Støvsugeren.. Den er utrolig skummel altså. Da er det hylgrining.
 
Veldig skeptiske til fremmede folk, og folk som er sjelden innom.
Også blir hun litt ivrig når hun ser på TV og musikkvideoer så hun klatrer på TV-skjenken. Hender at hun setter foten på volum-knappen på stereoanlegget og da kommer hun fort løpende :p
 
Back
Topp