Hva bruker dere i vogna?

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Nå som det begynner å bli kjølige trilleturer, hva har dere på babyen og hva bruker dere i vogna? :)
 
Lammeskinnspose :) også har jeg på han hjemmestrikket ullsett utenpå vanlige klær eller ullundertøy, avhengig av hvor kaldt det er. Evt bare ullundertøy og jakke, lue og sokker nå som det ikke har vært så kaldt igjen. Har liksom vært alt fra 0 til 12 grader de siste ukene :p
 
Har hatt dyne frem til nå, og body, strømpebukse og strikket dress. Veldig varm baby så han svetter av ingenting omtrent :p Men nå når det sniker seg ned mot 0°c så blir det nok voksi posen og mer ullklær på :) Har ikke blitt så mange trilleturer som ønsket pga problemer med ryggen, men håper det blir bedre snart :)
 
Her bruker jeg sauskinns poser :) også har jeg på de hjemmestrikka klær :) veldig fornøyd med ull posene da de regulerer varmen så godt :)
 
Lammeskinnspose. Hun har hatt vanlige klær med hentesett utenpå eller en jakke. Alltid ullue:)
Det har foreløpig ikke vært så veldig kaldt her da. Men er lunt og godt oppi der.
 
Varierer veldig avhengig av temperatur. Ullklær eller vanlige klær. Dress fra Polarn og Pyret. Dyne eller voksi pose.
 
Skal vi bare ut på shopping har jeg bare lammeskinn og dyne. Men skal vi ut å trille bruker vi Voksipose.
Har på vanlige klær og en hel ulldress utenpå og ullsokker og ull-lue.
Har blitt dålig med trilleturer nå i det siste pga dålig vær. Men håper det snart blir bedre.
Godt å komme seg ut! :)
 
Lammeskinn, voksi bilstolpose, ullteppe og body, bukse/strømpebukse, lue på baby :)
 
Lammeskinn i bunnen av vogna. Vanlige inneklær på babyen med strikkejakke, fantomlue og votter oppi bilstolposen. Mer enn varm nok foreløpig :)
 
Han ligger på lammeskinn med dyne og ullteppe på. Mamma ville kjøpe voksipose til han, så når vi får den blir den tatt i bruk. Han har vanligvis på seg ullbody og strømpebukse/bukse under et hjemmestrikket sett. Og ull lue :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vanlige klær eller ullundertøy med strikkeklær utenpå, lammeskinn under og oppi voksipose (dyne når vi er på shopping). Her begynner det å bli vinter :) Har tidligere bare tatt på jakke, lue og votter. Synes dette med temp.regulering er utfordrende!
 
Fant frem voksi urban posen idag, da hadde han vanlige klær under bare + lue. God og varm.
Var 3 grader, regn og suuur vind her i dag. Har allerede vært flere dager med minusgrader.
 
Her har vi allerede kommet ned mot 10- grader så blir ikke mange turene ut. Skulle visst bli mildere igjen til uka så da blir det noen turer. Tøtta har på seg ullundertøy eller langermet body underst og ullgenser og ullbukse oppå der igjen. Nå har jeg også fått en hjemmestrikket heldress med hette på som skal brukes. Så har jeg saueskinnspose i vogna.. prinsessa er god og varm oppi der de dagene vi kan dra ut å trille. Bor på en plass det blir veldig kaldt på vinteren. Bortimot 15-20 minus i lange perioder på vinteren så det blir nok ikke så mye trilling og utesoving med det første. Så får bare nyte de dagene som det er mulighet for det. :)
 
Back
Topp