Hva bærer du i?

Nope. Triller vogn :)
Men har en bæresele som brukes innimellom til handling og henting i b.hagen og sånne småting :) :)
 
Bar i fast slynge sist, håper jeg finner den igjen nå :rolleyes:
 
Ja!

Bærer nesten 3-åringen i Tula Todler :rolleyes:

ELSKER den sela! :)
 
Har prøvd ergobaby og sjal men mini liker tydeligvis ikkje noen av dem. Tenkte å gi ergobaby en ny sjans når jeg nå kan bære han slik at han kan se framover. Kanskje mer populært når han kan føle med:)
 
Moby wrap elastisk bæresjal og beco Butterfly bæresele.
 
Har ergobaby hybridsjal, babyen koser seg veldig i det, men blir veldig varmt nå så kan ikke bruke det utendørs så lenge av gangen. Og så har jeg ikke helt fått teken på knytinga enda, den blir litt slapp øverst, så føler ikke hodet går nok støtte nå som han er så liten. (Tre uker snart)
 
Har ergobaby men brukes mest feks på senteret. Men bytta til sportsdel på vogna nå så da kan det være ho tåler bedre å være i vogna når ho ikke sover ;)
 
Har kjøpt ny babybjørn i dag, siden den er bredere nederst :) skal også bli kjent med sjal :)
 
Bærer så mye jeg kan når jeg er frisk, for får ikke bært når blodprosenten min er lav. Så det går i bølger.
Har bært mye i elastisk sjal når han var nyfødt. Så gikk jeg over til slynge når vi var hjemme, og tettitett mei tai ute. Tettitett'n har silkefôr, så det blir ikke så varmt for Mini når vi turer ute :)
 
Elastisk sjal fra nyfødt, et aldoria bambussjal jeg nå har pakket vekk for siste gang, siden lillebror har vokst med rekordfart.

Vevd sjal - ellevill zara bomullssjal. Elsker det, bruker det til både storesøster på to år og lillebror på fire måneder.

Beco butterfly II, praktisk og enkel bæresele, mye brukt til fjellturer og ferier.

Ringslynge til småbæring - super på korte turer, kjøpesenter og hjemme.


ImageUploadedByBV Forum1435431202.689326.jpg
Storesøster på rygg i beco og lillebror på magen i aldoriasjalet. Er man bærefrik, så er man! :)
 
Elastisk sjal fra nyfødt, et aldoria bambussjal jeg nå har pakket vekk for siste gang, siden lillebror har vokst med rekordfart.

Vevd sjal - ellevill zara bomullssjal. Elsker det, bruker det til både storesøster på to år og lillebror på fire måneder.

Beco butterfly II, praktisk og enkel bæresele, mye brukt til fjellturer og ferier.

Ringslynge til småbæring - super på korte turer, kjøpesenter og hjemme.


Vis vedlegget 123803
Storesøster på rygg i beco og lillebror på magen i aldoriasjalet. Er man bærefrik, så er man! :)
Liker ho å bli bært i bæresele? Min nekta fra han var et år da ville han helst bare gå :p som jeg syntes var litt dumt, fordi jeg syntes det var så koselig .. prøve å bære han på ryggen et par ganger også i bæresele men han bare skrek og sa jeg vil ned , jeg vil gå ;)
 
Bærte ikke så mye før hun kunne sitte selv, men etter det har jeg bært litt. har ergobaby bæresele :)
 
Back
Topp