Hva bør jeg ha med i kofferten?

Hønemor <3

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Vi skal på ferie til utlandet i påskeferien. Vi reiser for tre uker.
Jeg har begynt så smått å lage lister over hva som skal pakkes ned i kofferten. Vi reiser til Asia, og jeg føler derfor at det er ekstra viktig å planlegge godt hva som skal tas med.

Dere som har erfaring med å reise med små barn (2 år), hva er deres beste tips til ting som trengs å tas med på lange utenlandsferier?

Hva bør jeg ha med av apotekprodukter? matprodukter?
Hadde dere med reiseseng/bilsete/
 
Førstehjelpsskrin (paracet å sånt)
Bilsete
Reiseseng viss du ikke får det der
En enkel trille
Leker å snacks på flyet
 
Det er veldig viktig at du bestiller eget sete til barnet, og tar med bilstolen på flyet, så både barn og stol er trygge.
Britax Two way er det enkleste setet å reise med, og kan festes med topunkts-belte.

Bli gjerne med i gruppen "Bilstoler" (den heter bare det, ikke noe mer) på Facebook. Der har de mange gode råd om bilsikring, og sikring på flyet. :)
 
Det er veldig viktig at du bestiller eget sete til barnet, og tar med bilstolen på flyet, så både barn og stol er trygge.
Britax Two way er det enkleste setet å reise med, og kan festes med topunkts-belte.

Bli gjerne med i gruppen "Bilstoler" (den heter bare det, ikke noe mer) på Facebook. Der har de mange gode råd om bilsikring, og sikring på flyet. :)

Takk for tips[emoji173]️
 
Ta med nok snacks til turen, ta gjerne med noe mat du vet lille liker, minst til første dagen (så har man litt tid til å kartlegge) ha med nok bleier minimum til de første dagene (samme grunn som over)
Bestill hotell/ leilighet som tilbyr utlån av reiseseng (den er stor og teit å dra med om du ikke må)
Apotekvarer, ta med rompesalve du er vant til, Paracet i en dosering du er trygg på, og gjerne termometer.
Om du skal kjøpe noe barnemat (type smoothie) der, så sjekk innholdsfortegnelse for sukker, honning etc (dvs noen ord man bør lære seg) men finnes jo mye god fersk frukt man kan bruke istedet.
 
Back
Topp