Hva ønsker du deg...

Nei. Det er dessverre en altfor dyr veske....

a0da2a99d8cfa8650e71a83494a72fc7.jpg
Ohhh lekker lekker !! Chanel er mitt favorittmerke når det kommer til vesker :)
 
Ja, ungene kan en del selv så blir det ikke kjempe belastning i sammenliknet med f.eks. baby på 6 måneder. Spør du venner da?

Ja, men de fleste venner har fullt opp med sine egne unger:p

Neida. Er ikke krise. Bare synest besteforeldre avogtil kunne vist litt interesse for barnebarna.
 
Nei kan ikke ha interesse for alt . Shopper du helst da?

Sko til meg selv og klær til ungene :) kommer egentlig alltid hjem med noe til ungene når jeg er på shopping :)
 
Ifjor fikk jeg dab/internett/fm/spotify-radio, det er fantastisk!
Fremover nå så er vi så kjipe at vi ønsker oss hardangerbestikk-sett og ølglass fra hadeland [emoji23]
 
Ifjor fikk jeg dab/internett/fm/spotify-radio, det er fantastisk!
Fremover nå så er vi så kjipe at vi ønsker oss hardangerbestikk-sett og ølglass fra hadeland [emoji23]
Kjekt å ha noe å samle på:)
 
Ifjor fikk jeg dab/internett/fm/spotify-radio, det er fantastisk!
Fremover nå så er vi så kjipe at vi ønsker oss hardangerbestikk-sett og ølglass fra hadeland [emoji23]
Jeg har gitt opp litt det hardangerbestikket. Ønska meg i flere år, og fått andre bestikk og sånt i stedet. Kjempeteit. (Ønsker man seg ett spesifikt bestikk så er det meningsløst å få ett tilfeldig fra ikea, er ikke det at jeg ikke har zmørkniver liksom).
 
Jeg har gitt opp litt det hardangerbestikket. Ønska meg i flere år, og fått andre bestikk og sånt i stedet. Kjempeteit. (Ønsker man seg ett spesifikt bestikk så er det meningsløst å få ett tilfeldig fra ikea, er ikke det at jeg ikke har zmørkniver liksom).
Vi fikk det vi ønsket oss [emoji16] første forsøk.. nå ønsker vi oss bare mer.. billige kjøkkenmaskiner derimot....
 
Vi fikk det vi ønsket oss [emoji16] første forsøk.. nå ønsker vi oss bare mer.. billige kjøkkenmaskiner derimot....
Heldige dere [emoji16]
Og trenger ikke såle eggfkokere og popkornmaskiner til å fylle opp kjøkkenet med [emoji6]
 
Treningsklær, yogamatte, joggesko, converse-sko, matboks, hårkur, neglelakk, baby foot-fotmaske, ny bil og større pupper :)
 
Back
Topp