Hva ønsker du deg...

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
til bursdagen din? Om du nylig har hatt ,får du svare for jul;) blir 30 i år jeg faktisk . Så bør gjerne komme opp med noen ønsker :cool:
 
Fylte 30 nylig. Fikk da gavekort til tatovering. Var det jeg ønska meg. Også fikk jeg gavekort til sentrum. Kjøpte vinterjakke for det.

Ellers hadde massasje også stått på lista. Men tatovering var min nr 1 altså :D
 
Til min 30 års dag fikk jeg tur til Krakow [emoji173][emoji173]
 
Gavekort på kjøpesenter, spabehandling, gavekort frisør, bålpanne[emoji2]
 
Hadde bursdag i januar, fikk da flybilletter til Bergen og barnevakt i gave av mamma og stefar. Kunne godt tenkt meg det til jul også kjenner jeg [emoji14]
 
Hadde bursdag i januar, fikk da flybilletter til Bergen og barnevakt i gave av mamma og stefar. Kunne godt tenkt meg det til jul også kjenner jeg [emoji14]

Når kommer du?
 
Ønsker barnevakt til begge ungene i 2-3 dager, slik at jeg og mannen kunne tatt oss en tur bort isammen[emoji6] det er vell mitt høyeste ønske, men et som mest sannsynlig ikke blir oppfylt:(
 
Vel, siden min neste bursdag også er dagen eg skal gifte meg, ønsker eg meg fint vær og ingen sjukdom. :)
 
Til denne bursdagen ønsker jeg meg et par heftig varme black diamond votter og gravid-behandling på spa :D

Til neste år blir jeg 30, og slike litt større spleisegaver har jeg faktisk begynt å tenke på allerede. Ønsker meg cape til bunaden og bunadsølvring. Hvis jeg ikke har fått det innen da så kommer jeg til å ønske meg en skikkelig varm dunsovepose og fjellski, men det skal jeg prøve å få kjøpt innen neste vinter :D
 
Fylte 30 nylig. Fikk da gavekort til tatovering. Var det jeg ønska meg. Også fikk jeg gavekort til sentrum. Kjøpte vinterjakke for det.

Ellers hadde massasje også stått på lista. Men tatovering var min nr 1 altså :D
Hvordan tatovering skal du ta/har tatt?:)
 
Vet jeg får en veske iallefall :rolleyes:Ellers velværeprodukter,er jo en forbruksvare så. Gavekort på salongen jeg går osv
 
Back
Topp