Huslån

Lykkenerstor

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Juligull2021
Junibollene 2023
Hvor mye betaler du/dere i boliglån hver mnd? Hvor høyt er lånet og hvor lang nedbetalig er det på det? :)
 
Det finnes ulike boliglånskalkulatorer på nett der du kan legge inn lån, nedbetalingstid og rente, og få opp månedsbeløpet. [emoji4] Det vanligste er 20 eller 25 års nedbetaling.
 
Det finnes ulike boliglånskalkulatorer på nett der du kan legge inn lån, nedbetalingstid og rente, og få opp månedsbeløpet. [emoji4] Det vanligste er 20 eller 25 års nedbetaling.
Ja vet det! :p Har huslån, er bare litt nysgjerrig da :hilarious:
 
Wow det var imponerende mye! Så flinke! Kan jeg spørre hvor "gamle" dere er?

Slutten av tjueårene og midten av tredveårene. Har valgt å betale mye på huslånet nå som barna er små, vi regner med at barna "koster mer" når de blir større. Men det skal sies at vi har utleiedel på huset :)
 
Slutten av tjueårene og midten av tredveårene. Har valgt å betale mye på huslånet nå som barna er små, vi regner med at barna "koster mer" når de blir større. Men det skal sies at vi har utleiedel på huset :)
Veldig lurt!
 
Vi har vel ca 850000 i lån, ca 4000 i måneden tror jeg.... #fullkontroll :D tror vi har 20 år nedbetaling... har leilighet med fellesgjeld, så d er der boutgiftene våre er! :)
 
Selveier. 640 000 kr i restlån. Betaler 15 000 kr hver mnd. Prøver å betaler raskest mulig alle disse årene, selv om jeg opprinnelig har 14 år igjen med nedbetaling. Lånet var på 1 450 000 kr i 2012.
 
Lån på 2,8, betaler 15000,-. I utgangspunktet 30 års nedbetaling, men vi betaler inn så mye vi kan de nærmeste årene, mens renta er gunstig og babyen er relativt billig :p
 
2.6 i lån, betaler ca 15.000 i mnd. Har fastrente på deler av lånet, hadde me ikkje hatt det hadde me betalt ca 11.500 i mnd..
 
Vi har høyt lån :nailbiting: 3,1 mill! Vi har 30 års nedbetaling, og betaler litt under 12 000 i måneden. Jeg sparer på egen hånd og setter inn en større sum med jevne mellomrom, da samboeren min spyttet inn en del mer egenkapital enn meg. Et par slike innbetalinger til, så er vi "skuls"!

Jeg vil gjerne sette ned nedbetalingstida, men samboeren min mener at han ikke har økonomi til det...
 
Har lån på 3,9 mill, 25 års nedbetaling og betaler rundt 22000,- pr måned[emoji4]
 
Rett over 4 i lån... Betaler rett over 20,000 i måneden. Og det er vel noen og tyve år igjen....
Føles mye, men er lite i forhold til verdi på huset.
 
Vi har lån på 1500 000kr og betaler 7300kr i mnd[emoji4]
 
Vi har lån på 1,7 - betaler 7500,- i måneden - lån over 25 år.
 
Back
Topp