Huskeliste for tredje trimester- har du alt klart?

M

Moderator Eve

Guest
Nå er dere inne i tredje og siste del av svangerskapet damer- føles ikke det deilig?

Ikke lenge til dere skal kan få hilse på den lille i magen- under 100 dager igjen!

Har dere alt klart!

En liten huskeliste til deg, den lille og familien kan dere lese her :)
 
Ja, jeg har det meste klart. Jeg skulle jo egentlig inn på sykehus de 4-5 siste ukene, så da stressa jeg rundt[emoji6]
 
Ikke alt klart enda men har fått stresset litt pga det nå [emoji16] bare 6 uker igjen og vet nå aldri når denne kan komme [emoji4]
 
Har kjøpt inn nesten alt, og har vasket klær og satt sammen det meste av møbler. Men føler ikke så mye er klart enda likevel, for tingene har ikke kommet helt på plassene sine enda og jeg føler det er kaos [emoji28]
 
Har fått på plass vogn, stellebord, bilstol og bedside crib, og vi har fått en del klær til frøkna. Men fortsatt mangler vel egentlig alt av forbruksmateriell, og vi har f.eks. bare ett sett med sengetøy. Dog står alt hulter i bulter rundt i leiligheten, og soverommet vårt (=roterommet) trenger en skikkelig vask hvis vi ikke skal få en unge med alvorlig støvallergi:oops: Selv om vi egentlig vet hva som må gjøres og handles er det litt vanskelig å få gjort det, men krysser fingrene for at nesting-behovet melder seg nå snart:p Det er 7 (straks 6) uker igjen til termin, og formen blir jo ikke bedre fremover - så burde vel egentlig komme i gang.
 
Alt er klart, men føler allikevel at husvask burde bli tatt før lille mageboeren kommer. Men med bekkenløsningen min får jeg ikke gått på do en gang .
 
Back
Topp