Husk å gå på 6 ukers kontrollen! Den er viktig for deg!

Jeg skal til uka. :) veldig fin time og greit å få sjekka at sting er ok og ta celleprøve. Samt at legen for møte den nye
 
Her har jeg ikke noe fast fastlege. Det er inn og ut med ulike vikarer og turnusleger.. Da jeg var på 6 ukers kontroll etter første fødsel virka det som legen syntes det var helt bortkasta at jeg var der. Fikk meg til å føle meg som en idiot :eek: Så har ikke orka denne gang. Blir en 3 mnd "kontroll" og celleprøve hos gynekolog istedenfor :)
 
Jeg ser det som en selvfølge å gå på kontrollen, og er veldig for å fremheve at det er viktig. Selv om jeg selv ikke sliter med depresjon eller annet, så kan dette fanges opp på denne kontrollen. Det er ikke alltid like lett å vite selv at man kanskje trenger litt hjelp. Og dette kan være viktig både for mor og barn.
I tillegg så var det for min del viktig å få tatt en del blodprøver, få resepter og planlegge videre oppfølgning angående ny cøliaki diagnose. Samt få henvisning til fysioterapeut pga bekkenet og få en B12 sprøyte i rumpa [emoji4] En veldig nyttig time synes jeg [emoji42]
 
Her har jeg ikke noe fast fastlege. Det er inn og ut med ulike vikarer og turnusleger.. Da jeg var på 6 ukers kontroll etter første fødsel virka det som legen syntes det var helt bortkasta at jeg var der. Fikk meg til å føle meg som en idiot :eek: Så har ikke orka denne gang. Blir en 3 mnd "kontroll" og celleprøve hos gynekolog istedenfor :)
Rart at han ser det som bortkasta..... sier litt om legen og ikke deg. Han får jo topp med støtte økonomisk for timen din så det var snålt
 
Leste artikkelen der via fb for noen dager siden, og ble egentlig bare mer sikker på at jeg ikke skulle ta den [emoji28] Er ca 10 uker siden fødsel nå, og har ikke tatt noe etterkontroll.. [emoji85]
 
Back
Topp