Husdyr!

Hilde-Anita

Gift med forumet
Heisann!
Vi har en gammel hund som (vi tror) reagerer på graviditeten!! I begynnelsen var han litt nervøs og gikk rundt og sniffet overalt! Nå er han så kjælen som han aldri har vært før! Han følger etter meg OVERALT, virker nesten som om han skal passe på meg! [:)]
Flere rare husdyr rundt om kring?
Klem
 
Den dagen jeg fødte merket våre tre puser at det var noe som skjedde. De var plutselig veldig kjælne. Stakkars de fikk ikke noe kos de, for jeg gikk jo bare rundt og hadde vondt...
De reagerte på graviditeten til ei vennine også. De som aldri legger seg i fanget til noen, skulle på død og liv opp og ligge inntill magen hennes.
 
Foreldrene til samboeren min har hund og før jeg ble gravid var vi gode kompiser.
Det gikk greit et stykke ut i graviditeten, men plutselig en dag vi var på besøk så var hunden så overlegen ovenfor meg. Ville overhode ikke komme bort til meg å kose slikt vi brukte å gjøre det før.

Men no er alt som det pleide å være.....heldigvis....men hunden er ikke interessert i ungen og har heller ikke vært å snusa på han.
 
Katten vår er ikke av den mest kosete typen, er litt sky av seg, men nå skal hun hele tiden ligge på magen og kose og varme den. Dyr har en slags "sjette sans" og merker slikt.
 
dyr er veldig morsomme... gjør så masse rart. jeg tror også at de kan kjenne noe sånt!!!
 
Hadde i første svangerskap en sær perser som alltid lå på hodeputa og rundt hodet vårt om natta. Da jeg ble gravid,skulle han absolutt ligge åppå magen...hele tida.
Hesten min ble også helt rar, hadde henne stående borte i perioden, men besøkte henne et stykke ut i svangerskapet. Hun luktet og luktet på magen og puppene mine, helt rar ble hun.... Spesiellt.
Tror helt klart at dyr merker sånt, de eksisterer jo på helt andre bølgelengder enn oss, har jo ikke et like utviklet fysisk språk.
 
Hunden vår har også oppført seg litt rart.Har blitt veldig kontakt søkende, særlig mot min samboer, virker som han er redd for å bli glemt. Snuser også fælt på maven min og dytter snuten på maven, ser ut som han vil kose den.
Før skulle han ligge i fanget mitt når jeg lå i godstolen(hunden vår er stor og tung[;)])
Men nå hopper han ikke opp på fanget lenger[:D]
 
Back
Topp