Husarbeid

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Har du noe i huset du ikke kan overlate til din bedre halvdel?

For meg er det oppvaskmaskin. Mannen gjør det bare ikke riktig ^^
 
Oppvaskmaskin her også. Han setter alt feil. Så jeg ommøblerer altså... Får fnatt av å se hvordan han gjør det. Det tar jo så mye mer plass også slik han gjør det [emoji23]
 
Oppvaskmaskin her også. Han setter alt feil. Så jeg ommøblerer altså... Får fnatt av å se hvordan han gjør det. Det tar jo så mye mer plass også slik han gjør det [emoji23]

Ja ikke sant???
Hva er egentlig greia? I tillegg så blir maskinen satt på lenge før den egentlig er full, det er jo bortkastet strøm og vaskepulver det! Ooooog der føler jeg meg gnien :p
 
Klesvask. Han bruker sikkert for mye skyllemiddel, ikke rister han tøyet godt nok før han henger det opp og ikke henger han det opp på rett måte heller [emoji85]

Bortsett fra det kan han gjøre alt av husarbeid for min del [emoji23]
 
Ja ikke sant???
Hva er egentlig greia? I tillegg så blir maskinen satt på lenge før den egentlig er full, det er jo bortkastet strøm og vaskepulver det! Ooooog der føler jeg meg gnien :p
Hahaha. Min får ikke sjansen til å sette på en gang før jeg er oppi. Hvordan han gjør når jeg er borte anes ikke.

Men når jeg er hjemme og ser hvor bakvendt alt er får jeg helt fnatt.

Samme om han setter dorullen feil vei liksom [emoji23][emoji23]
 
Klesvask. Han bruker sikkert for mye skyllemiddel, ikke rister han tøyet godt nok før han henger det opp og ikke henger han det opp på rett måte heller [emoji85]

Bortsett fra det kan han gjøre alt av husarbeid for min del [emoji23]

Haha, jeg hadde helt glemt av klesvasken ^^
Vi har tørketrommel, men jeg tørker ikke babyklær i den. Jeg tror ikke mannen vet hva det vil si å riste tøyet, noe som jo betyr at det ikke tørker skikkelig, for han henger det jo opp i en klump også da :hilarious:
 
Hahaha. Min får ikke sjansen til å sette på en gang før jeg er oppi. Hvordan han gjør når jeg er borte anes ikke.

Men når jeg er hjemme og ser hvor bakvendt alt er får jeg helt fnatt.

Samme om han setter dorullen feil vei liksom [emoji23][emoji23]

Haha ^^
En skulle jo tro de lærte etter hvert :rolleyes:
 
Vask av ull/strikkaplagg.
Resten av klesvasken får han ta under tvil. Men er endel plagg han ikke tør prøve seg på :p
 
Oj... Nå følte jeg meg som en muggen kjerring [emoji23] Det er endel faktisk. Men gulvvask og vaskemaskin holder han seg unna. Da må det gjøres to ganger [emoji85] Ellers tar han oppvask, vi deler på å støvsuge og han tar middag. Jeg tørker støv, vasker nøye over her og der og tar klesvask. Gjevt fordelt egentlig. Men han er slurvete, så blir dumt når jeg må vaske gulvet på nytt etter han er ferdig.
 
Vask av ull/strikkaplagg.
Resten av klesvasken får han ta under tvil. Men er endel plagg han ikke tør prøve seg på :p

Den skjønner jeg godt. Ull er vanskelig. Og klær skifter på mystisk vis farge :p
 
Han kan gjøre alt, vi gjør ikke likt, men hvem har sagt min måte er best? [emoji4]Så jeg lever fint med at klærne er skrukkete, eller at ting ikke er gjort på min måte[emoji4]

Ja det er jo opp til hver enkelt. Jeg er sikker på at min mann også kunne ha kommet med eksempler på ting han ikke liker at jeg gjør fordi han gjør det bedre selv. Jeg vet feks. at han vil lage kjøttkaker selv, og gjærbakst er det ingen vits i at jeg prøver meg på engang.
 
Oj... Nå følte jeg meg som en muggen kjerring [emoji23] Det er endel faktisk. Men gulvvask og vaskemaskin holder han seg unna. Da må det gjøres to ganger [emoji85] Ellers tar han oppvask, vi deler på å støvsuge og han tar middag. Jeg tørker støv, vasker nøye over her og der og tar klesvask. Gjevt fordelt egentlig. Men han er slurvete, så blir dumt når jeg må vaske gulvet på nytt etter han er ferdig.

Ser den ja. Litt greit at det blir gjort skikkelig!
 
Klesvask.... Og vaske skapene på kjøkkenet og badet, mer sånn skikkelig nedvask.
 
Han gjør alt, er heller jeg som ikke alltid slipper til. Har måttet inngå kompromiss ang bretting av klær begge to, men annet enn det er vi enig om det meste mener jeg.
 
Mannen gjør alt i huset her, men å vaske gulv "får" han ikke.. da han ikke klarer å moppe opp rusket.. han bare drar moppen fram og tilbake, uten å samle opp :p
 
Den skjønner jeg godt. Ull er vanskelig. Og klær skifter på mystisk vis farge :p
Spesielt hjemmestrikka ting. Er ekstra bittert om noe av det krymper og bytter farge ;)
 
Det gjorde jeg selv med ett uhell. Jeg gråt ganske høylytt da ja [emoji33]
Samme. Er fortsatt bitter over det. Gikk fra å være favorittgenseren min til å (med noen modifikasjoner) være en hundegenser til 10kilos hunden min..
 
Samme. Er fortsatt bitter over det. Gikk fra å være favorittgenseren min til å (med noen modifikasjoner) være en hundegenser til 10kilos hunden min..
Her var det en jakke til babyen. Eneste som ble strikka da hu hadde så dårlig arm
.. [emoji22]

Men mamma krympa favorittgenseren min en gang. Husker enda den rå latteren på hu når hu kom opp og viste babybornstr på den [emoji23][emoji33]
 
Back
Topp