Hundevideoen på Facebook nå.

Boblefrua

Forumet er livet
http://www.tv2.no/a/8738018

Hvem i allverden har filmet dette? Og hvorfor har de filmet det og lagt det ut? Hva ønsket de å oppnå med den? - Sett at filmen er filmet av kvinnens nærmeste.
 
Slik jeg har skjønt så har disse 2 (mor og datter) blitt anmeldt for dyremisshandling flere ganger før, det har også vært barnevern inne i bildet (moren har 6barn) de som filmer har delt denne videon anonymt på fb og det var jo som ild i tørt gress :eek: mange tusen delinger, navnene dere ble lagt ut og i natt ble det kaos med trusler osv :(

Syns det er synd at folk prøver å bekjempe vold med vold. Å møte opp ved hjemmet til noen å komme med trusler er uansett ikke greit syns jeg. Håper politi og mattilsynet gjør jobben sin og at dette roer seg.
 
Jeg tenker at det var lurt å filme FOR å vise politiet/mattilsyn og ha sikre bevis på hvordan den dama holder på.. Men hvorfor videoen har havnet på face skjønner jeg ikke!
Las at det var ei venninde som hadde filmet det..
 
Men denne videoen er vel "gammel" og MT har allerede vært innblandet i forbindelse med det og da fant de ingen grunn til og ta dyrene i fra dem (forstå det den som forstå det kan). Jeg synes det er helt OK og vise sin avsky til sånt; men nei, vold mot vold er ikke rett vei og gå. Og akkurat i denne saken retter jeg min avsky mot MT, da de privatpersonene i saken må ha en eller annen form for psykisk lidelse som det må taes tak i. Jeg ser også at mishandler er gravid og jeg håper for guds skyld at BV er involvert :( jeg klarte ikke å se ferdig videoen og tenk i alle de tusen hjem dette foregår uten at det blir dokumentert :(
 
Men denne videoen er vel "gammel" og MT har allerede vært innblandet i forbindelse med det og da fant de ingen grunn til og ta dyrene i fra dem (forstå det den som forstå det kan). Jeg synes det er helt OK og vise sin avsky til sånt; men nei, vold mot vold er ikke rett vei og gå. Og akkurat i denne saken retter jeg min avsky mot MT, da de privatpersonene i saken må ha en eller annen form for psykisk lidelse som det må taes tak i. Jeg ser også at mishandler er gravid og jeg håper for guds skyld at BV er involvert :( jeg klarte ikke å se ferdig videoen og tenk i alle de tusen hjem dette foregår uten at det blir dokumentert :(

Bv er innvolvert.

Orka heller ikke se hele videoen :( grusomt. Og Mt mente hundene ikke var tynne nok for å bli beslaglagt :( tenk det a? Om man mater dyrene sine så kan man misshandle de? Sykt!
 
Bv er innvolvert.

Orka heller ikke se hele videoen :( grusomt. Og Mt mente hundene ikke var tynne nok for å bli beslaglagt :( tenk det a? Om man mater dyrene sine så kan man misshandle de? Sykt!
Forferdelig :( også for mishandlerne som så tydelig trenger hjelp.
 
Mattilsynet er jo en vits, da, og dyrs liv er ikke verdt fem flate øre. Det er viktigere å ivareta mishandlerne slik at de ikke får det for vanskelig...

Har ikke sett videoen. Klarer ikke se sånt.
 
Mattilsynet er jo en vits, da, og dyrs liv er ikke verdt fem flate øre. Det er viktigere å ivareta mishandlerne slik at de ikke får det for vanskelig...

Har ikke sett videoen. Klarer ikke se sånt.
Har ofte blitt skuffet over mattilsynet:/
 
Finnes screenshot av moren som forklarer at hun tok en hund på rygg og beit i halsen hver dag i en mnd for å få den lydig!!!

Var nemlig inne på profilen hennes og fikk sett all hetsen hun fikk.
Syns hele saken er ganske syk, men selvsagt her reiste folk og var utenfor huset hvor hundene var og inni huset lå barn og sov! Selvsagt skal politiet da fokusere på menneskene og ikke dyrene dessverre.

Har forøvrig ikke sett hele filmen for det orker jeg ikke :-(
 
Bv er innvolvert.

Orka heller ikke se hele videoen :( grusomt. Og Mt mente hundene ikke var tynne nok for å bli beslaglagt :( tenk det a? Om man mater dyrene sine så kan man misshandle de? Sykt!

Mt er et latterlig organ. De har absolutt ingenting med dyrevelferd å gjøre :(
 
Vis kari Normann (da peker jeg mot hunkjønn, for vi er mest ekstreme) så hadde enten ingen i Norge hatt dyr, eller så hadde alle dyr faktisk blitt behandlet veldig feil i henhold til dyrenes velferd.

Det at kari Normann tyr til gatene spytter og kaster stein på barn fordi de har et innblikk på dyrehold på fem min. Går på døra og prøver å komme inn i andres hus.

Sier meg at de har for mange skruer løs og skulle hatt hjelp. Hjelp og kanskje fått en psykisk vurdering om de kan gå fritt.

Ser det er flere som ser ned på MT. Det som er forskjellen på dere og MT er at de hvet mer en de 5 min som blir vist på en film på facebook. MT har sine feil og det å ha egent politi til dyr er ikke en dårlig idee.

Men å ta loven i egne hender og drive heksejakt er faktisk frihetsberøvelse og ulovlig i Norge.

Når det da går utover mindre barns tilværelse. Så er det ikke bare dustete, det er umenskenlig.

Det er viktig å ta av seg dyra da de ikke har sin stemme. Men brenner du for dette, for du gå lovens vei !!!
 
Back
Topp