Hun hater bæretøy... tips???

nancy drew

Forumet er livet
Frøkna min på 4,5 mnd hater når jeg prøver å bære henne i bæretøy, og har alltid gjort det. Da er det hysterisk hyling. Hun kan sitte på armen dagen lang, men altså ikke stroppes fast. Har manduca bæresele og elastisk sjal.
Har bært mine to eldste mye i sjal noe de begge elsket.

hun finner litt roen i sjal, en i selen syns jeg, men sitter da som regel ikke i korekt M posisjon. Og det er type urolig i 45 min for så og sove i 30 min kanskje, så føler det ikke er verd arbeidet.
Er nesten som jeg lurer på om hun får vondt av det, men hoftene er tatt ul av for å utelukke problemer der da hun var nyfødt.

skal til spania nå snart og skulle så veldig gjerne hatt henne i bæretøy på flyplassen ol da jeg også reiser med 2 andre barn (og mann)

Noen med noen gode tips, råd og erfaring?
 
Hva slags knute bruker du når du knyter med sjal slik at hun ikke får m-form? Og hvilket sjal er det? Hvis det er bare elastisk sjal du har kan det hende at det begynner å sige. Om hun er for tung til på sitte godt i sjalet, kan det være lurt å se etter et vevd.
Ville anbefalt deg å dra på bæretreff så noen eventuelt kan se om noe ikke stemmer når du har hu i sela.
 
Nei jeg setter henne i M posisjon men hun roer seg ikke før hun greier å få ene foten beint ned. Hun sitter da på skrå. Hun veier ca 7 kg nå, men har gjort det fra fødsel. Er 7kg for mye fot triconslen?
 
Og jeg knyter i omsluttende kryss mener jeg den heter
 
Det kan hende at hun er litt tung for sjalet da ja, vil nok være bedre med vevd. Du kan finne mange fine vevde sjal i bomull som er gode startere :)
Angående sela så må du vel fortsatt ha nyfødtinnlegget? Har hørt at den er litt trassig og kan heller anbefale Tula free-to-grow eller den nye SoulSling anoona som snart kommer inn på Naturkilden.net.
De er seler du ikke trenger nyfødtinnlegg til og de kan brukes til de er ganske store :)
 
Back
Topp