Hull i øret på gutt

FruFrøken

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Vi som prøver :)
Himmelbarn
Oktoberfest 2024 ❤️
Gutten min er snart 2,5 år og er fryktelig opphengt i at jeg har "pynt" i ørene og peker på sine og sier "meg å ha".
Vet det er mange sterke meninger på at små barn skal få hull i ørene, men vurderer sterkt å la han få i det ene øret.
 
Spørsmålet er i hvilket øre det er normalt på gutter, og om jeg skal ta det hos frisør eller en piercinartist som er litt mer "dreven" på å sette percinger?
 
Tror det er venste han skal ha i hvis jeg husker riktig..[8|] Er ikke helt sikker.
(tror bare hull i høyre øre er "homo øret")
 
Æsj! Sorry [:-] gutter skal ikke ha slikt, verken store eller små..
 
ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

harry harry harry...men hvis du må,så gjør det på piercing studio

Enig, synes ikke det er noe.
 
Om han skal få, gå til piercingartist! Det gjør mindre vondt, er tryggere, og renere.

Frisører klipper hår, piercere stikker hull i kroppen [;)]
 
ORIGINAL: Verandaleppa

Og han er fullstendig klar over at det gjør vondt?
Hva om han klatrer og dobben henger seg opp i noe?
Og jeg sier det igjen. Min minste her hadde lyst på en giraff. Jeg vurderte ikke enn gang om han skulle få det.
Unger har jo lyst på så mye.


Sign! Her ønsker lillegutt seg så og si alt som går på reklame på TV.... Så jeg hadde nok ikke latt han få hull i øret selv om han ville ha det.
 
ORIGINAL: limafre

Synes ikke det er pent på så små unger, uansett kjønn.
Tar du likevel spiller det vel ingen rolle hvilket øre du tar i, det er ikke noe som heter homoøret.


sign
 
Hadde aldri tatt hull i øret på gutten min. 
 
Hadde aldri tatt hull i øret/ene på barnet mitt uansett før h*n var stor nok til å kunne rense de/t selv.
Blir fort verk, spesielt når de er små.
 
ORIGINAL: Verandaleppa

Og han er fullstendig klar over at det gjør vondt?
Hva om han klatrer og dobben henger seg opp i noe?
Og jeg sier det igjen. Min minste her hadde lyst på en giraff. Jeg vurderte ikke enn gang om han skulle få det.
Unger har jo lyst på så mye.

Gutten hadde lyst på ørepynt fordi mamman hans har det.. Så det jeg lurer på,- har DU en har giraff?[8D]

Tilbake til spørsmålet. Jeg vet ikke hvilket øre som er vanligst å ta hull i for gutter. Men det vet de sikkert på et piercingstudio [:)]
 
Synes det er kult med hull i øret på gutt....men vet ikke hvilke øre som er normalt, synes mange har i begge ørene i disse dager[8|] men det synest jeg ikke er så fint på gutter...
 
ORIGINAL: liseluuv

Æsj! Sorry [:-] gutter skal ikke ha slikt, verken store eller små..

 
Hva er gale med det??[>:] Sambo min har i det ene øret og han er kjempe sexy med den!!
 
tattoo studio[:)]
 
Trenger ikke skjende ungene for å gjøre de vakre. Min mening.
 
ORIGINAL: liseluuv

Æsj! Sorry [:-] gutter skal ikke ha slikt, verken store eller små..

 
sign!!
 
ORIGINAL: Dollface

du får kjøpt klistreøredobber... la han heller få det.. [:)]


Det syns jeg faktisk var kjempelurt!! Går fint an å "lure" en på 2,5 til at det er det samme. Har selv blant annet måtte kjøpe parfyme til gutten min fordi han var nødt å pynte seg sånn som mamma. Men jeg kjøpte en billig gutte-axe istedenfor å bruke av min dyre Cacharel, med jentelukt. Og jeg "sminker" ham avogtil med pudderbørsten min, men da uten å være borti fargekulene når jeg "dypper" den.

Hvis det er sånn at det egentlig er du som vil at han skal ha hull i ørene, så ville jeg gjort det på et piercingstudio.
 
uff, nei ikke gjør det. det er rett og slett døharry.[:'(]
 
Back
Topp