Hull i ørene i Mallorca

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Noen som har erfaring med å ta hull i ørene i Palma/Alcudia?
Noen plasser som er bra?

De er jo flinkere å ta hull i ørene på barn der enn her i norge :)
 
Vet du? Da jeg var ungdom stakk vi hull i ørene med tegnestift.. brukte lighter på nåla først- fikk aldri betennelse..

Så å ta med noen proffe i syden er sikkert helt innafor
 
Ville tatt det hjemme i norge. Med tanken på bakeriet når det kommer til bading og strand. Skal du ta det der, så ta det dagen dere reiser hjem :)
 
Jeg ville ikke gjort det. Det er mer bakterier i lufta i sydligere strøk. Dessuten blir det mye bading ol på ferie. Og nei jeg hadde ikke stolt på hygienerutinene der:
 
Noen som har erfaring med å ta hull i ørene i Palma/Alcudia?
Noen plasser som er bra?

De er jo flinkere å ta hull i ørene på barn der enn her i norge :)

Jeg ville aldri tatt hull i ørene på barn, og de er ikke "flinkere."
Så lenge det gjøres med steril kanyle, i rene omgivelser (ikke hos frisør eller på kjøpesenter osv), og barnet er over en viss alder (minst 12-13 år for vårt vedkommende), er det ikke noe i veien med å ta en piercing et annet sted enn i Norge.
 
Vet du? Da jeg var ungdom stakk vi hull i ørene med tegnestift.. brukte lighter på nåla først- fikk aldri betennelse..

Så å ta med noen proffe i syden er sikkert helt innafor

Det er jo til tross for dårlige hygienetiltak, og dere var veldig heldige i så fall.
 
Så lenge nålen er steril og dere renser nøye går det nok fint. Tatt egne hull i ørene jeg, 5 ganger med brent tykk synål som 13-14 åring.
Vil helst gjort det hos noen som får det gjort fort og har peiling på hva de gjør. Tenker det er greit at barnet er så stort at det selv ønsker hull også. Hullene forsvinner ikke akkurat.
 
Trådstarter spurte om det var trygt å ta hull i ørene i syden. Så får hun slike svar? At barna må ville det selv osv osv. Hun har ikke skrevet om alderen på barna.
Regner med ts er oppegående og at barnet og foreldrene er enige.
 
Trådstarter spurte om det var trygt å ta hull i ørene i syden. Så får hun slike svar? At barna må ville det selv osv osv. Hun har ikke skrevet om alderen på barna.
Regner med ts er oppegående og at barnet og foreldrene er enige.
Ganske mange vet at ts har et lite barn. Ikke stort og langt under alderen de fleste synes er "greit å ta hull" med unntak av dem som synes hull er søtt på babyer
 
Kjære vene, ikke gidd å diskuter dette a? Hu spør etter erfaringer ikke meninger.

Jeg ville tatt i syden. Bad masse i saltvann etterpå så går groprosessen bedre[emoji106]
 
Ganske mange vet at ts har et lite barn. Ikke stort og langt under alderen de fleste synes er "greit å ta hull" med unntak av dem som synes hull er søtt på babyer

Men nå var det vel ingen som lurte på hva folk syns er greit og ikke da
 
tenkte å få det gjort den siste dagen med tanke på bading å sånt :) (slipper å tenke på sånne bakterier)

Jeg får nok bare google mere tror jeg :)
 
Men nå var det vel ingen som lurte på hva folk syns er greit og ikke da
Men det må man faktisk regne med på Internett.

Hun lurte jo på om det var greit å ta hull i ørene på barn i Syden og da er jo faktisk det ikke helt utenfor å si at det synes man ikke er en god ide?
 
Men det må man faktisk regne med på Internett.

Hun lurte jo på om det var greit å ta hull i ørene på barn i Syden og da er jo faktisk det ikke helt utenfor å si at det synes man ikke er en god ide?

Den diskusjonen har vært noen hundre ganger før, tror du også skjønte at det ikke var ment som en slik diskusjon
 
Den diskusjonen har vært noen hundre ganger før, tror du også skjønte at det ikke var ment som en slik diskusjon
Ja, jeg skjønte det og har heller ikke deltatt i den egentlig. Bare svart på at antagelsen om at barna selvsagt var store ikke helt stemmer.
 
tenkte å få det gjort den siste dagen med tanke på bading å sånt :) (slipper å tenke på sånne bakterier)

Jeg får nok bare google mere tror jeg :)

Det er bakterier i luften. Sår generelt i sydligere strøk er mer risiko enn i Norge.

Jeg fikk skikkelig betennelse i huden av et sår etter en kvise en gang. Sønnen min fikk noe betent i et sår etter et myggstikk, det kapslet seg inn og legen måtte skjære det ut. Begge deler i syden. Visste ikke om dette før noen sa vi burde vente til alle arr etter vannkopper var borte før vi dro til syden.

Hvorfor skal du på død og liv ta det i syden?
 
Back
Topp