Huleboer!'s dagbok

Hvordan gikk det i dag?
 
Hvordan gikk det i dag?
Hun hadde ALLE klassiske tegn på kolikk og fikk behandling. Hadde jeg svart på dette i kveld, ville jeg sagt hun har blitt verre. Hun skreik hele ettermiddagen og kvelden og uansett hva vi gjorde så stoppet hun ikke. Til slutt ble hun pakket inn som en burrito (for at hun ikke skal ha tilgang på armene sine som flakser og stresser henne opp) og lagt i sin egen seng og da tok det ikke lang tid før hun sovnet. Jeg ga pupp i 21-tiden og hun ble lagt i 22 tiden og jeg våknet på sofaen Kl 03!!! Når jeg først skulle få så mange timer så sovnet jeg på sofaen. Drit skuffa og vondt i ryggen. Gikk og la meg i sengen og da hørte jeg hun bæsjet og at hun knirket. Jeg hadde spreng, så jeg skiftet på henne(uten at hun hylte!) og gir nå pupp. Blir spennende å se om hun for første gang klarer og sovne normalt etter mat eller om hun bruker timesvis.
Vi skal tilbake på mandag.
 
Uff Huleboer! :( Det må være tøfft. Her skreik ho en kveld 5 timer i strekk. Ingenting som roa henne. Holdt på å bli gal. Mannen gikk å bar på henne og jeg satt og gråt. Var nok noe jeg hadde spist. Men skjønner godt du er frustrert!! Håper behandlingen hjelper. Stakkars lille og stakkars deg. <3 Stoor klem fra meg og den lille :)
 
Uff Huleboer! :( Det må være tøfft. Her skreik ho en kveld 5 timer i strekk. Ingenting som roa henne. Holdt på å bli gal. Mannen gikk å bar på henne og jeg satt og gråt. Var nok noe jeg hadde spist. Men skjønner godt du er frustrert!! Håper behandlingen hjelper. Stakkars lille og stakkars deg. <3 Stoor klem fra meg og den lille :)
Huff! Det er ikke noe kos når dem har så vondt. Vet du hva du hadde spist? Føler at det har blitt litt bedre etter onsdag, men skal bli fint med en runde til i morgen.
 
Huff! Det er ikke noe kos når dem har så vondt. Vet du hva du hadde spist? Føler at det har blitt litt bedre etter onsdag, men skal bli fint med en runde til i morgen.
Enten salami eller kaffe :p Nå tør jeg nesten ikke prøve ut hverken det ene eller andre igjen. Var helt grusomt :p SÅ bra det har blitt bedre!! :)
 
Enten salami eller kaffe :p Nå tør jeg nesten ikke prøve ut hverken det ene eller andre igjen. Var helt grusomt :p SÅ bra det har blitt bedre!! :)
Det er anbefalt å holde seg unna kaffe, så kan være det. Samme med løk, kålprodukter, erter og ikke for store mengder med melkeprodukter... Det har blitt bedre, men Gud, det er fortsatt ganske ille! Kan jeg ringe deg etter timen i morgen? Den er Kl 9... Rigg deg til med handsfree;)
 
Last edited:
6 uker
Plutselig har 6 uker gått. I dag skal vi til kiropraktoren for tredje gang. Hun har begynt å ha en passe lang soveøkt på kvelden, men bruker fortsatt laaaaang tid på og sovne etter mating. Nesten så lang tid at det er på tide med mat igjen.
Vi har også begynt med probiotika og det kan virke som det har noe for seg. Tarmen er blitt mer stabil på en måte. Vi får se...
Første lille smilet som ikke var rykning kom for to dager siden:D
 
Lykke til i dag♡
Så bra at det ser ut til å ha virkning med probiotika:)

Å så herlig med et ordentlig smil♡ lille vakre tulla di:D
 
Lykke til idag :)
Godt å høre at det har en virkning!
Så hærlig da :D O har enda ikke gitt meg et bevist smil :p
 
Lykke til i dag♡
Så bra at det ser ut til å ha virkning med probiotika:)

Å så herlig med et ordentlig smil♡ lille vakre tulla di:D
Tusen takk:D samtidig som tiden går, kommer vi også nærmere at det går over. Vi gleder oss til det.
 
Lykke til idag :)
Godt å høre at det har en virkning!
Så hærlig da :D O har enda ikke gitt meg et bevist smil :p
Takk! Snart, snart gjør O det også. Hun smiler så kort at det er umulig å dokumentere det på bildet...
 
Ny rekord. 7 timer siden forrige mating, 6 timer siden hun sovnet og 4,5 timer siden hun gråt etter smokken! Woop!
 
Var på helsestasjonen i dag og vesla er 2 mnd og 4 dager, veier 4150 gram og har blitt 56,6 cm lang.
(Hun var 47 cm og 2750 g ved fødsel)
 
Var på helsestasjonen i dag og vesla er 2 mnd og 4 dager, veier 4150 gram og har blitt 56,6 cm lang.
(Hun var 47 cm og 2750 g ved fødsel)

Jeg sa jo hun hadde blitt større ;) bra hun vokser da. Så må hun lære seg å sove ordentlig og:)
 
Jeg sa jo hun hadde blitt større ;) bra hun vokser da. Så må hun lære seg å sove ordentlig og:)
Ja, hvertfall sovne. Hun sover forholdsvis god på natten egentlig, men bruker jo noen ganger så syyyyykt lang tid på og sovne etter ammingen.
 
Back
Topp