Huff...

Pretty Bird

Forumet er livet
og jeg synes det er et "nederlag" å innrømme det...
 
Det har jo gått snart ett år,og jeg trodde jeg var kommet ovenpå-
men neida.[:(]
 
De siste månedene har vært grusomme,jeg har vært så stresset ang det å bli gravid
før Elias sin ettårs dag.. Vært en forferdelig høst.
 
Men her sitter jeg,ikke ble jeg gravid før hans ettårsdag,med ett tilbakeslag de lux..
..og redd for at ingen forstår at det er mulig å ha det vondt fortsatt..
 
 
 
 




Att aldrig lärt känna dig
men att ha älskat dig
Att länge ha burit dig
men aldrig få se dig stå på egna ben
Med dig har jag i jorden gömt mitt hopp och mina
drömmar
om dig jag aldrig får se växa
Med dig har jag i mitt hjärta gömt kärleken
til dig och sorgen över att vi måste skiljas
Och jag ber til Gud att göra med dig
allt det som jag skulle göra
och att skydda dig, min baby, från allt ont
att skratta och leka i vårens famn.
- Ukjent-

 
Vet ikke hva jeg skal si, men sender masse trøsteklemmer din vei
 
Snart sitter spiren skal du se vennen[:)]
 
ORIGINAL: * Babysyk *

Uff [:(] Jeg forstår deg... Det er ikke lett. Jeg sliter selv enda, siden jeg ikke har blitt gravid igjen. Det er bare slik det er. Ingenting å være flau over.

Vi reagerer ikke likt. Så bare sørg den tiden du trenger. Håper du blir gravid igjen snart, så kanskje det blir lettere. Slik tenker jeg...

Klem [:)] 

 
Signerer denne,for har det helt likt[:(]
 
Jeg kommer nok heller ikke til å glemme,tenker bestandig at jeg hadde termin 22 august, 2 februar....  Og "smugkikker" på en måte på barn som er født da, eller de som skal ha i februar og tenker på hvordan det ville vært....
 
Ihvertfall siden det ser ut som vi ikke får flere....
 
Forstår deg godt[:(]Jeg hadde det grusomt følelsesmessig de første 2 årene etter jeg mista[:(]Savnet etter den lille var stor[:(]også kom disse merkedagene(fødsel,termin osv...) da var det ekstra tøfft...Nå i dag har jeg en sønn som legger demper på den verste sorgen,men tankene,minnene om mine 2 små gutter er jo der...
Du må absolutt ikke føle nederlag over å fremdeles sørge,noen trenger bare lenger tid enn andre,samtidig så sørger mange på forskjellig måte,og det er det ingen oppskrift på...
Håper du får en spire i magen snart[:)]og lykke til klem fra meg[;)]
 
Vært på grava idag...først gang at jeg er der helt alene.
Har alltid hatt med ungan når vi er..
Var fint å være der-tente lys til han..
Nå var sokkelen til gravstenen montert-og det var så herlig å vite  og se at den er montert..for nå kan jeg slappe av og bare vente på selve stenen. Snøen og frosten får bare komme nå..skaper ingen problemer.
 
Tok noen bilder der,som jeg synes ble fiin..
 

 
å, kjære kråke. Gravstedet var kjempefint!! vil bare gi deg en klem... Det ordner seg for snille damer!
 
Back
Topp