Hudproblemer.. hjelp!

Mariemor1

Elsker forumet
Jeg har en liten rød flekk midt på nesa... og en flekk ved siden av nesebordet.. har hatt disse flekkene lenge og de går ikke bort..
de går liksom i ett med huden.. stikker ikke ut eller noe.. de er ujevne i formen.. noen som vet hva det kan være eller hva jeg kan prøve? de er så forferdelig stygge[:(][:(]
 
eeehm ta det opp med jm/lege
vi kan ikke si noe særlig om prikker her enn å annbefale at du tar det opp med en kvalifisert person..
(ville gått igjennom legen og bett om hennvisnig til hudspes)
 
Det er ikke sprengt blodkar da? som kan se litt roseaktig ut uten hevelse men bare er jamnt med huden...
 
Pigmentforandringer pga svangerskapet kanskje? Hadde noen små røde prikker/merker her og der under forrige svangerskap. Og det ene har jeg fått denne gangen, en skikkelig "rose" foran på skulderen[:)] Gikk bort så fort jeg hadde sist, regner med det gjelder denne gangen også.
 
ORIGINAL: bellybutton

Det er ikke sprengt blodkar da? som kan se litt roseaktig ut uten hevelse men bare er jamnt med huden...


det hørtes riktig ut.. kan man gjøre noe med det?
 
ORIGINAL: Mariemor1

ORIGINAL: bellybutton

Det er ikke sprengt blodkar da? som kan se litt roseaktig ut uten hevelse men bare er jamnt med huden...


det hørtes riktig ut.. kan man gjøre noe med det?



Hva man kan gjøre med i ansiktet vet jeg ingenting om...
prøv å google på hudpleie sider...
For å unngå dette ellers på kroppen spes beina bruker man støttestrømper for å forebygge...
 
Back
Topp