Hudlege ?

ingz

Glad i forumet
Hvor finner jeg slikt? Sliter sånn med urein hud i tryne! Ser jo faen ikke ut noen ganger. Sånn som nå, tørr jo nesten ikke å møte på folk vettu.
Er det bare å kontakte vanlig lege eller er det noen andre jeg må snakke med? Vet ingen ting når det kommer til sånt...
 
Du ringer fastlegen, så må h*n henvise deg til hudlege [:)] Ellers kan du dra innom forskjellige salonger og høre om de vet av hudpleiere. Ofte kan en hudpleier hjelpe deg, istedenfor og måtte få henvisning til hudlege [:)]
 
ORIGINAL: Tyttebæra

Du ringer fastlegen, så må h*n henvise deg til hudlege [:)] Ellers kan du dra innom forskjellige salonger og høre om de vet av hudpleiere. Ofte kan en hudpleier hjelpe deg, istedenfor og måtte få henvisning til hudlege [:)]

Se der ja, hudpleier finnes vettu. Tenker ikke lenger enn nesen rekker jeg heller ser du [;)][:D]
Da skal jeg ta meg en runde å finne ut av ting [:)]
 
ORIGINAL: Tone88

ORIGINAL: Tyttebæra

Du ringer fastlegen, så må h*n henvise deg til hudlege [:)] Ellers kan du dra innom forskjellige salonger og høre om de vet av hudpleiere. Ofte kan en hudpleier hjelpe deg, istedenfor og måtte få henvisning til hudlege [:)]

Se der ja, hudpleier finnes vettu. Tenker ikke lenger enn nesen rekker jeg heller ser du [;)][:D]
Da skal jeg ta meg en runde å finne ut av ting [:)]

 
Tjihi. Skjønner godt hvordan du føler det, for jeg så nettopp ut som en kjøttkake i trynet. Hos meg funka denne rensekremen som man får kjøpt i butikken. Garnièr Pure ett eller annet. Men da MÅ du være flink og rense hver dag, og ikke gi deg etter en uke og si at det ikke virka. For det tar flere mnd for hudlaget og fornye seg, så en mirakelkur er dessverre bare og glemme. Jeg har brukt den i rundt to mnd (har brukt den før og), og jeg ser jævla mye bedre ut. Så jeg tror jeg har spart massevis av penger på det. Men altså, det samme funker jo ikke for alle. Men man må jo prøve, ellers finner man allefall ikke ut av det! [:)] Masse lykke til. Uren hud er ufattelig kjedelig!!! [&o]
 
ORIGINAL: Tyttebæra

ORIGINAL: Tone88

ORIGINAL: Tyttebæra

Du ringer fastlegen, så må h*n henvise deg til hudlege [:)] Ellers kan du dra innom forskjellige salonger og høre om de vet av hudpleiere. Ofte kan en hudpleier hjelpe deg, istedenfor og måtte få henvisning til hudlege [:)]

Se der ja, hudpleier finnes vettu. Tenker ikke lenger enn nesen rekker jeg heller ser du [;)][:D]
Da skal jeg ta meg en runde å finne ut av ting [:)]


Tjihi. Skjønner godt hvordan du føler det, for jeg så nettopp ut som en kjøttkake i trynet. Hos meg funka denne rensekremen som man får kjøpt i butikken. Garnièr Pure ett eller annet. Men da MÅ du være flink og rense hver dag, og ikke gi deg etter en uke og si at det ikke virka. For det tar flere mnd for hudlaget og fornye seg, så en mirakelkur er dessverre bare og glemme. Jeg har brukt den i rundt to mnd (har brukt den før og), og jeg ser jævla mye bedre ut. Så jeg tror jeg har spart massevis av penger på det. Men altså, det samme funker jo ikke for alle. Men man må jo prøve, ellers finner man allefall ikke ut av det! [:)] Masse lykke til. Uren hud er ufattelig kjedelig!!! [&o]

Ja, prøvd masse rensekremer jeg og, men har ikke funnet noe som har funket enda. Var veldig fin i huden helt til jeg ble 18-19 år. Veldig glad i å pilke på alt som spretter ut, så blir det sår, å nå er det like ille som kraftig herpes utbrudd på HELE haka! Slitt med dette lenge nå synes jeg, når det førs forsvinner så bygger det seg opp andre plasser. Bestandig noe dritt i trynet! Helt forjævlig er det. Usj!!!
 
Jeg vet om noe som sikkert kan hjelpe deg, er du intr så send meg en pm så kan jeg se om jeg kan hjelpe uten om at du trenger å bli robbet av å gå på hudpleiesalong.
 
Back
Topp