Hsg etter cytotec

Jill1989

Flørter med forumet
Trodde det skulle ta en hel evighet før hcg var ute av kroppen, tok en gtest nå idag, og der var bare en ultrasvak strek. Da er det vell håp om at ting er ganske normalt nå?20180222_132813.jpg
 
Eg hadde medisinsk abort i veke 10, etter MA, fekk negativ graviditetstest 16 dagar etter.
 
Uansett er det gunstig å begynne med prøving igjen mens hCG'et fremdeles er forhøyet.
Så lenge du er ferdig med å blø, kan du prøve igjen. :) (Minst to uker etter utskrapning.)
 
Uansett er det gunstig å begynne med prøving igjen mens hCG'et fremdeles er forhøyet.
Så lenge du er ferdig med å blø, kan du prøve igjen. :) (Minst to uker etter utskrapning.)
Har ikke blødd noe idag, så håper jeg er ferdig nå. Men når det slår ut på gtest, da er det vell ikke vits å teste etter el? For den vet jeg jo ikke når er.
 
Jeg tok cytotec for 2 uker siden idag, sluttet å blø for 9 dager siden og har siden da hatt sex nesten hver dag, og idag tok en graviditetstest som var helt negativ så da er hcg fra forje graviditet borte ☺️
 
Har ikke blødd noe idag, så håper jeg er ferdig nå. Men når det slår ut på gtest, da er det vell ikke vits å teste etter el? For den vet jeg jo ikke når er.

Nei, det er ingen vits. Det er i grunn ingen vits generelt, med mindre du har EL sjeldent, har veldig ustabil syklus, eller av andre grunner må begrense hyppigheten av samleier. (F.eks. ved dårlig sædkvalitet.)
Samleie annenhver dag holder lenge for de fleste. :)
 
Trodde det skulle ta en hel evighet før hcg var ute av kroppen, tok en gtest nå idag, og der var bare en ultrasvak strek. Da er det vell håp om at ting er ganske normalt nå?Vis vedlegget 245490
Synes denne var ganske sterk enda jeg? Er det lenge siden du mistet?

Når jeg tok denne testen hadde jeg fortsatt over 20 i hCG.
 

Vedlegg

  • 14CF6AD7-72D2-43C1-9631-56AC3689BDD3.jpeg
    14CF6AD7-72D2-43C1-9631-56AC3689BDD3.jpeg
    535,4 KB · Visninger: 14
Idag er det 1 uke Siden, så er ikke lenge. Men hadde forventet at det skulle ta en hel evighet, så ble litt overrasket.

Hos meg gikk det fort de første to ukene, deretter gikk det sakte.. En uke etter var hCG nede på 327, to uker etter var den på 42. Tenkte at dette gikk fort! Når jeg fortsatt hadde svaaak strek 5 uker etter tok jeg ny blodprøve, da var den fortsatt på 18 :depressed:
Jeg håper det går raskere for din del :Heartred
 
Hos meg gikk det fort de første to ukene, deretter gikk det sakte.. En uke etter var hCG nede på 327, to uker etter var den på 42. Tenkte at dette gikk fort! Når jeg fortsatt hadde svaaak strek 5 uker etter tok jeg ny blodprøve, da var den fortsatt på 18 :depressed:
Jeg håper det går raskere for din del [emoji813]red
Tok ny i morges, og den var så svak at man ser den nesten ikke.
 
Back
Topp