Hotell i London med små barn

ønskebarnet 81

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg og sambo skal på tur til London til våren med vesla vår som da blir 9 mndr.Er det noen som har et rimelig ,barnevennlig og sentralt hotell og anbefale.Er første gangen jeg er i London,så trenger litt tips [emoji4]
 
Uten et spesifikt sted å anbefale, så er det flere som leier ut leiligheter med oppvaskmaskin og vaskemaskin rundt London. Dette er litt utenfor sentrum, men innen 5-6 minutter med undergrunnen. Pleier benytte oss av slikt i noen andre engelske byer og anbefalte det til foreldrene mine sist, da de dro til London. Aldri mer vanlig hotell sa de :)
 
Uten et spesifikt sted å anbefale, så er det flere som leier ut leiligheter med oppvaskmaskin og vaskemaskin rundt London. Dette er litt utenfor sentrum, men innen 5-6 minutter med undergrunnen. Pleier benytte oss av slikt i noen andre engelske byer og anbefalte det til foreldrene mine sist, da de dro til London. Aldri mer vanlig hotell sa de :)
Å hørtes lurt ut.Hvor finner jeg mer info om dette? [emoji4]
 
Nå vet ikke jeg hva du legger i "rimelig" men å prøve å finne et billig hotell, sentralt i London er vanskelig :p Der må man betale godt for beliggenheten for å si det sånn. Har vært der mange ganger selv men på venninnetur
 
Vi var nylig på Riverbank Park Plaza. Det ligger ca 10 min gange fra London eye! Kjempe flott hotell hvor det er lett å komme seg rundt!
 
Noen som vet om et som er nært O2 arena(skal på konsert der)?.Skal til London i juni ,sammen med samboeren og mini som da er 6 mnd , og hadde tenkt oss et hotel i nærheten der.
 
Back
Topp