hormonspiral

puez

Flørter med forumet
hei
 
skal ta hormonspiral snart... skulle egetnglit tatt for 3-4 måner siden meneg bekka ud... ei lita pingle.. men noen som har erfaring???
 
Bare hatt kobberspiral...Og prøvd p-plaster og p-ring som er mest tilnærma lik hormonene i hormonspiral...
Skal ikke ha noe av det igjen...[8|]
 
Jeg er også veldig fornøyd. Ingen plager, også har jeg mista mensen også, herlig!!!!!
 
ORIGINAL: sunshine80

Jeg er også veldig fornøyd. Ingen plager, også har jeg mista mensen også, herlig!!!!!

signerer!
 
ORIGINAL: Mrs J.

Det er andre gangen jeg har nå.Jeg er veldig førnøyd.Har mistet hele mensen og det er fantastisk[:D]

 
Ble mensen gradvis borte? Jeg har hormonspiral for andre gang nå men har ikke sluttet å få mensen. Første gangen blødde jeg konstant i to mnd også ble den borte, mens denne gangen blødde jeg ikke etter at den ble satt inn men fikk mensen etter 3 uker.
 
Har hatt det to ganger før og er strålende fornøyd. Mistet også mensen helt! Fabelaktig! Skal sette inn en ny så fort jeg har født [:)]
 
mister
ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: cattis83

ORIGINAL: Mrs J.

Det er andre gangen jeg har nå.Jeg er veldig førnøyd.Har mistet hele mensen og det er fantastisk[:D]

 
Får håpe den forsvinner etter hvert. Rart at man reagere så forskjellig første og andre gang. Var så fornøyd første gang

Ble mensen gradvis borte? Jeg har hormonspiral for andre gang nå men har ikke sluttet å få mensen. Første gangen blødde jeg konstant i to mnd også ble den borte, mens denne gangen blødde jeg ikke etter at den ble satt inn men fikk mensen etter 3 uker.


Ja,den forsvant etter 3 mnd.Litt mindre for hver mnd som gikk.
Er ikke alle som mister mensen heller.

 
ORIGINAL: puez

hei

skal ta hormonspiral snart... skulle egetnglit tatt for 3-4 måner siden meneg bekka ud... ei lita pingle.. men noen som har erfaring???

 
Hehe..signerer den du!! Har bekka ut jeg òg. Er vel 1/2år siden jeg skulle ha. Nå har jeg og sambo snakka om at jeg kan sette inn etter neste mens....
 
Det var absolutt ikke vondt. Det var jo over før jeg trodde hun hadde begynt[:D]
 
ORIGINAL: cattis83

Det var absolutt ikke vondt. Det var jo over før jeg trodde hun hadde begynt[:D]
hehe....sette du den inn like etter fødselen eller?Jenta mi er jo 10mnd nå....Er vel vondere dess lenger etter fødselen man setter inn!?
 
ORIGINAL: heleniie

jeg synes det var ganske vondt. (ca 30 sek hvertfall). jeg satt den inn ganske sent etter fødselen jeg også. men gyn sa at jeg hadde noe som "sperret" der inne som han måtte presse den gjennom (sorry detaljer her). forstod det foresten ikke selv, men er nok derfor jeg synes det var ubehagelig.
Huff da!! Jeg skal IHVERTFALL knaske i meg smertestillende før inngrepet!
 
Back
Topp