Hormoner

Angel89

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Junilykke 2020 ♡
Ååh. Jeg var så grise sur når sambo kom hjem i sta. Sa det var sykt rotete her og at det gikk ikke an å ha det sånn. Skikkelig hormon bombe. Stakkars sambo. Hormonsvigninger anyone? [emoji26][emoji23]
 
Ja.... forferdelig.
Ble så sykt irritert igår for guttungen fulgte etter meg fra postkassen til papirdunken, kunne han ikke vente i veikanten ??????

Håpløst. Haha
 
Veldig! Humøret går opp og ned hele tiden! Jeg blir så sur og irritert over rot i huset (og da er det ikke lett når man bor sammen med en stor og en liten rotekopp)! Har i tillegg følt meg veldig nedstemt, lei og energiløs i hele dag!
 
Kjedelig å ha det sånn.

Jeg blir Veldig balansert og rolig i humøret når jeg er gravid. Men har derimot maaaasse humørsvingninger når jeg ikke er gravid ellers i syklusen min, så føler med dere som blir hormonbomber i svangerskapet.
 
Jeg sipper av alt..
 
Hadde 3 klikk på mannen min på under 10 min i dag. Kort lunte og sipper for alt og ingenting
 
Uff, kjenner meg igjen i det meste. Stakkars mennene våre [emoji173]
 
Har dere sett den reklame greia som går over alt nå i forbindelse med kvinnedagen der barn gjør samme jobb men gutten får mer snop enn jenta?
Begynte å grine av den!:laughing001
 
Har dere sett den reklame greia som går over alt nå i forbindelse med kvinnedagen der barn gjør samme jobb men gutten får mer snop enn jenta?
Begynte å grine av den!:laughing001
Nei, den har jeg ikke sett Huff, man tar lett til tårene merker jeg.
 
Har dere sett den reklame greia som går over alt nå i forbindelse med kvinnedagen der barn gjør samme jobb men gutten får mer snop enn jenta?
Begynte å grine av den!:laughing001
Da jeg kjørte til jobb i går begynte jeg av en eller annen grunn å tenke på da McDreamy (i Greys anatomy) dør, også begynte jamen tårene å trille [emoji14] Gråter også av Ina Wroldsen - Strongest, men det har jeg gjort lenge.
 
Da jeg kjørte til jobb i går begynte jeg av en eller annen grunn å tenke på da McDreamy (i Greys anatomy) dør, også begynte jamen tårene å trille [emoji14] Gråter også av Ina Wroldsen - Strongest, men det har jeg gjort lenge.
HAHA jeg elsker sånne historier:laughing014
Men det var DRITTRIST når han døde da.... til ditt forsvar :laughing002
 
Pleier aldri å grine.. da skal det være skikkelig gale. Faller ikke meg helt naturlig. MEN så på fødeavdelingen i går(nye sesongen) å jeg begynte faktisk skikkelig å grine[emoji50] var en sterk episode[emoji28][emoji28]
 
Har dere sett den reklame greia som går over alt nå i forbindelse med kvinnedagen der barn gjør samme jobb men gutten får mer snop enn jenta?
Begynte å grine av den!:laughing001
Der måtte jeg smile. Begynte seriøst og virkelig grine når jeg så den. Ble så rørt av de fine barna [emoji173]
 
Har en katt som røyter noe enormt! I går begynte jeg å grine fordi hver gang jeg smeiker på katter faller det et lite hår opp i fjeset mitt. Når jeg skal ta det vekk er jo hele hånda full av hår og det blir bare værre [emoji23] Så reaksjonen da var gråt [emoji23]
 
Back
Topp