Hormonell-tråden

Sia

Forelsket i forumet
Synes det er så fint med jubel-tråden, klage-tråden osv. Men hadde vært litt moro med en hormonell-tråd også, hvor vi kan skrive alt i fra at man begynte å grine av en reklame til at man ble sint fordi mannen ikke satt ny dorull i beholderen.

Jeg kan jo starte da: Var på gråten fordi mannen ville ha fårikål til middag og jeg ville ikke det..[emoji38]
 
Jeg kan jo starte da: Var på gråten fordi mannen ville ha fårikål til middag og jeg ville ikke det..[emoji38]

Aaaaaw :love7

Jeg blir så forferdelig frekk når jeg prater merker jeg. Kommer med en snar retrett når mannen sier noe...:knegg:
 
Jeg furter mye. I går kom mannen opp med kveldsmat til seg selv, og da ble jeg furt fordi jeg ikke fikk [emoji85][emoji23]
 
Jeg gråter av ALT! Altså, at tårene rant når vi fikk høre hjerteslag på TUL i går er vel naturlig, men å bli rørt til tårer når en av favorittene klarer løypa på "American Ninja Warrior" er litt mindre greit [emoji85] Og så ble jeg ordentlig grinete da mannen ville komme og kysse på meg etter å ha spist kaviar i går, for en lukt, haha, det til tross for at jeg spiser kaviar daglig selv [emoji23]
 
For noen uker siden begynte jeg å gråte fordi jeg ikke fikk opp baconpakken.
Forrige uke klikka jeg på samboeren fordi han var treig med å rygge ut bilen min ( nabobilen hadde parkert så nærme meg, og jeg suger til å rygge) kjefta han huden full, og kjørte av sted i sinne :angry9 gikk heldigvis fort over.
 
Hahaha mye komisk å lese her! merkelig hvordan man blir med litt hormoner i sving[emoji38] Skal ikke noe til før jeg blir sint eller griner for tiden, og mannen er da den som får gjennomgå, stakkar[emoji28][emoji173]️
 
Klikka litt i vinkel på tenåringen som absolutt skulle tygge på saftisen hun spiste [emoji23]
Hu satt tross alt bare 3 meter unna...
 
Griner lett av ting jeg ser på tv,spesielt hvis det er små barn involvert.
Satt akkurat å så på fødeavdelingen på tv,og merker tårene kommer hver gang et barn blir født[emoji28]
 
Klarte å sikkelig hulke når jeg så skjønnheten og udyret med jentene mine i helga. De vet ikke noe ennå og må jo tro mammaen deres begynner å bli syk eller noe [emoji23]
 
Jeg må spise hele tiden for å holde kvalmen i sjakk! Kommer til å vagge rundt lenge før jeg er halvveis [emoji15][emoji23]
 
Skulle på nattevakt i natt og sov derfor et par timer før jeg skulle på vakt. Når jeg kommer på jobb snakker kollegaene om en ulykke som skjedde for noen timer (var masse om det på nyhetene). Jeg har ikke fått med meg det fordi jeg sov; så da ringte jeg mannen og skjelte han ut for at ikke han oppdaterte meg før jeg gikk ut døra. Stakkars mann!
 
Når man bare vil hjelpe, men ender opp med å gjøre vondt verre... #DenFølelsen

Kjæresten har mye vondt i nakken, så da ville jeg massere ham litt i håp om at det ble litt bedre...
Men så ble det visst verre... Den følelsen er kjip... Så da sitter jeg her å griner da, fordi jeg har så skyldfølelse... Dette blir koselige 3 timer i bil... Helt stille i bilen...
 
Ble sint i går fordi mamma spurte om jeg kunne ta et bilde av henne. ET bilde og jeg synes det var så fryktelig mye å be om av henne! Haha stakkar mamma[emoji173]️
 
Jeg blir plutselig rasende (typ blindt raseri) for at mannen for eksempel ikke har hengt opp klær. Så kommer jeg til meg selv.... Så finner jeg jo ut at han ikke engang visste at jeg hadde satt på klær til vask, da han var på jobb når jeg gjorde det...

Han henger de jo alltid opp hvis jeg sier ifra :p

Stakkars <3
 
Back
Topp