Hope's drøm om 2

Dette var trist! Men jeg ser for meg at hvis tr drøyer og er dust, Så kanskje jeg rekker å komme igang og vi kan ruge sammen? :Heartpink:Heartpink
 
<3
 
Ånei, så trist lesning Hope! Klarer ikke sette meg inn i absolutt alt du har vært igjennom, men fysøren så rå du er som beholder styrken gjennom det hele! Det blir deres tur snart:Heartred
 
Hvordan går det med deg, søta?[emoji173]
 
Hvordan går det ? Er dere igang med nytt fersk ?:happy:
 
Tusen takk for alle klemmer alle sammen [emoji173][emoji173] Setter stor pris på dem[emoji173][emoji173]

Vi skulle jo nå bare gi beskjed når tr kom så vi vi fikk satt igang med nytt fersk forsøk igjen. Men det blir nok engang utsatt en lenger periode fordi jeg må igjennom enda en ny runde med blodprøver med lang vente tid på svar osv og som da skal tas til den og den tiden i syklusen [emoji17]

Jeg er så lei av å vente nå[emoji17]jeg syns ikke jeg har gjort annet enn å vente vente vente.. og med TR som har en tendens til å komme veldig ubeleilig så blir det vel ikke at vi kommer igang med noe igjen før over nyttår [emoji17]

Hei søte deg! Hvordan går det med dere? Håper dere er godt på gang til å få til nye forsøk.

Gi en lyd når du føler for det. Vi er mange her som titter innom for å se etter deg ser jeg
 
Klem til deg ❤️ Håper du stikker nesa innom en gang om ikke lenge, du er savnet ❤️
 
Påsken 2018 ble babyprosjektet omsider lagt på hyllen da jeg tok beslutningen om å gå ifra bf etter jeg fant ut at han hadde innført et forhold til ei annen bak min rygg..

Det har tatt litt tid før jeg orket dele noe, men nå er alt lagt bak meg og kanskje jeg kommer tilbake engang i fremtiden om jeg skulle møte en ny herremann som viser seg å være verdt forsøket, men igrunn så føler jeg meg helt ferdig med denne prosessen for nå og det er greit.

Pr dags dato har jeg det kjempe fint, snart ferdig med videre utdanning, deler frøkna 50% og mye mulig jeg har en ny kanditat i kikkerten, men akkurat nå nyter jeg tiden med det jeg ønsker og jeg har sett med tiden at jeg burde gått for mange år siden, men så er det rart med det når man deler et barn og man ønsker å holde sammen for henne. Men men slik kan det ikke alltid bli.

Tusen takk til alle sammen som har støttet og heier opp igjennom så mange år [emoji173]

Og tusen takk for meg [emoji173]
 
Huff så trist å lese! Men godt å høre at du har det bra tros situasjonen og spennende med ny kandidat i kikkerten da ;)

Ønsker deg masse lykke til[emoji173]️
 
❤️❤️
 
[emoji173]️
 
Dette var lei lesing, men det var kanskje også greit at det ikke ble noe mer hvis han har vært opptatt med andre ting..? :sorry: sender en stor klem og håper at neste mann er drømmeprinsen :Heartbigred
 
Stor klem! Håper å se deg her inne en annen gang :Heartred
 
Åå så leit å høre [emoji173]️ Men godt du har det bra nå, så får vi håpe du møter en som gir deg alt du fortjener! Masse lykke til og en god klem [emoji173]️
 
Ånei, så forferdelig trist å høre, Hope [emoji17] Så trist at det var sånn babydrømmen skulle ende. Sender deg en gedigen klem [emoji173]️[emoji173]️
 
Så vondt å lese :( masse lykke til videre [emoji173]️ [emoji173]️[emoji173]️
 
Leit å høre :(
Klem ❤️
 
Back
Topp