Hope's drøm om 2

Egget overlevde ikke opptiningen [emoji22][emoji22][emoji174]

Å nei[emoji22][emoji22][emoji22] så utrolig trist[emoji174][emoji174] føler virkelig med deg! Sender deg mange klemmer og tanker[emoji173]️[emoji173]️
 
Nei :( så utrolig trist å lese :( sender deg en stor klem [emoji173] [emoji173]
 
❤️❤️❤️
 
Huff så dritt [emoji22][emoji20] var det siste egget?
 
Kjære deg :( Vet ikke helt hva jeg skal si.. Du har vært gjennom så mye allerede. Det er så vondt når man forventer innsett og eggene ikke vil..
 
Huff:-( så trist!!! Sender deg en klem<3
 
Nei nei nei :( :( :( Vet hvor forferdelig tøff den beskjeden er å få. Sender deg en ENORM klem!! [emoji173]️
 
Nei, så trist! Sender deg en varm klem [emoji173]
 
Jeg føler sånn med deg [emoji173] Får dere noe støtte til å hente nye egg??? Syns det burde vært gratis! så jævlig trist!!!
sender deg en kjempeklem! [emoji173][emoji173]
 
Så utrolig trist å høre :( Sender deg en stor klem <3
 
Tusen takk for alle klemmer alle sammen [emoji173][emoji173] Setter stor pris på dem[emoji173][emoji173]

Vi skulle jo nå bare gi beskjed når tr kom så vi vi fikk satt igang med nytt fersk forsøk igjen. Men det blir nok engang utsatt en lenger periode fordi jeg må igjennom enda en ny runde med blodprøver med lang vente tid på svar osv og som da skal tas til den og den tiden i syklusen [emoji17]

Jeg er så lei av å vente nå[emoji17]jeg syns ikke jeg har gjort annet enn å vente vente vente.. og med TR som har en tendens til å komme veldig ubeleilig så blir det vel ikke at vi kommer igang med noe igjen før over nyttår [emoji17]
 
Tusen takk for alle klemmer alle sammen [emoji173][emoji173] Setter stor pris på dem[emoji173][emoji173]

Vi skulle jo nå bare gi beskjed når tr kom så vi vi fikk satt igang med nytt fersk forsøk igjen. Men det blir nok engang utsatt en lenger periode fordi jeg må igjennom enda en ny runde med blodprøver med lang vente tid på svar osv og som da skal tas til den og den tiden i syklusen [emoji17]

Jeg er så lei av å vente nå[emoji17]jeg syns ikke jeg har gjort annet enn å vente vente vente.. og med TR som har en tendens til å komme veldig ubeleilig så blir det vel ikke at vi kommer igang med noe igjen før over nyttår [emoji17]
Jeg blir så oppgitt og lei meg på dine vegner ❤️ Hvorfor må du ta nye prøver?
 
Trist at egget ikke overlevde! Håper virkelig ikke ventetiden for neste forsøk, blir unødvendig lang!
 
Back
Topp