Hope's drøm om 2

CD 9

Disse dagene mellom avsluttet TR og EL er en tørke altså .. bate vente og vente også når el er kommet og gått så må man vente litt til [emoji28]

Fikk ikke noe tilbakemelding ifra porsgrunn uka som gikk. Håper jeg hsr litt bedre hell fra I morgen av [emoji4]
 
Ja det hsr gjort også. Den er full av operasjon str og strekk merker [emoji28] men det får bare være er så vant til det nå [emoji4]
Man får verra som en er nårn itte vart som en sku ;) Hehe
 
CD 12

Ingen tegn til EL enda selv om jeg trudde den var på vei her om dagen.

Om ikke det skjer noe I løpet av de neste 2 dagene vil jeg likevel begynne å telle dpo fra cd 15 slik jeg har gjort tidligere. Fader at jeg har glemt å bestille tester altså [emoji28]
 
CD 12

Ingen tegn til EL enda selv om jeg trudde den var på vei her om dagen.

Om ikke det skjer noe I løpet av de neste 2 dagene vil jeg likevel begynne å telle dpo fra cd 15 slik jeg har gjort tidligere. Fader at jeg har glemt å bestille tester altså [emoji28]
Hvordan går det? :D
 
CD 15, 2 dpo

Da var jeg kommet til dpo land jeg også [emoji1] det blir ikke noe frys I denne omgang så da er det bsre å vente enda litt til..

Porsgrunn har brukt tid med å svarer og de har forlagt epikrisen fra operasjon fra I fjor høst så nå må jeg sende sen på nytt [emoji53] jeg liker ikke akkurat det.. men håper den kommer til rette
 
Så bra! Krysser fingrene for et mirakel [emoji173]️ Får håpe de snart får orden i sakene så dere får gjennomført forsøket så snsrt som mulig!
Ja håper det. Men blir nok litt venting litt mer. Men greit siden vi skal på ferie I slutten av mnd [emoji4] da kan jeg værtfall kose meg der uten bekymring [emoji4]
 
Ja håper det. Men blir nok litt venting litt mer. Men greit siden vi skal på ferie I slutten av mnd [emoji4] da kan jeg værtfall kose meg der uten bekymring [emoji4]
Åå så deilig! Godt med en liten pause fra alt :)
 
CD 17, 4 dpo
Åå spennende oppdateringer her altså (ikke)[emoji28]

El var fra høyre side denne gangen om jeg skal stole på smertene [emoji30]

Nå går jeg bare å håper st tr ikke er treg og hu er for første gang (tror jeg) Velkommen tidlig.
 
CD 20, 7 dpo

Hallellujaaaa bihulebetennelse på gang [emoji13][emoji28]

Jeg har vært så forsiktig I over et år så ikke jeg skal bli syk eller forkjøla, men så måtte jeg gå svett og våt ut av gymmen I går med jakka åpen [emoji58]

Skjer ikke mye spennende egentlig ellers. Er en del utflod, men det er bsre generelle dpo symptomer. Er ganske sikker utfra smertene at el var fra høyre siden denne gangen og det er jo skive bom.
 
CD 20, 7 dpo

Hallellujaaaa bihulebetennelse på gang [emoji13][emoji28]

Jeg har vært så forsiktig I over et år så ikke jeg skal bli syk eller forkjøla, men så måtte jeg gå svett og våt ut av gymmen I går med jakka åpen [emoji58]

Skjer ikke mye spennende egentlig ellers. Er en del utflod, men det er bsre generelle dpo symptomer. Er ganske sikker utfra smertene at el var fra høyre siden denne gangen og det er jo skive bom.

Oooh, ikke godt!!! Masse god bedring[emoji855][emoji855]
 
Hei Hope! Så godt å se at du er frisk og fin og er ved godt mot! Jeg skal stå her på sidelinjen og heie frem babyen din[emoji177]
 
Back
Topp