Holde hodet oppe selv

Sallys

Glad i forumet
Mailykke 2018
Hvor mange uker er barnet ditt nå, og holder h*n hodet selv?

Gutten min er 10 uker og er blitt flink til å holde hodet lenge når han ligger på magen, vi merker også at nakken er mye sterkere når vi løfter han osv. Tror og håper det er like før han holder hodet helt selv snart[emoji4]
 
12,5 uker nå, og har holdt hodet ganske bra selv i en del uker. Gradvis mindre "vinglete", men kan fortsatt "tippe" litt med haka mot brystet. Støtter bare øvre del av ryggen når vi bærer. Ligger lenge på magen nå, men har blitt så opptatt av hendene sine at han fort ender opp med å ligge og gnage på dem:hilarious:
 
Hun er snart 12 uker. Vi støtter kun hodet når vi skal løfte henne opp eller legge henne ned. Holder hodet selv når vi bærer :)
Å ligge på magen hater hun, så det blir aldri lenge om gangen :wacky:
 
3 mnd og løfter både hodet og brystet godt opp i mageleie! Det har han gjort et par uker allerede. Holder også hodet når vi løfter han opp fra ryggen eller legger han ned på ryggen, og han holder det helt fint når han bæres :) begynte allerede etter en uke å legge han på magen da :p
 
Ja har holdt hodet selv hele veien. Legger jo hodet ned om han er sliten av å ligge på magen da. Men holder det godt oppe når han vil, blir bært og slik. Mine barn har vært slik. Men jeg støtter allikevel i tilfelle (har hånda klar til å støtte) og det hender jo at han kaster rundt på hodet [emoji23]
 
12 uker og siden ca 10 uker har hun dratt hode opp når hun sitter på fanget vårt. Da vil hun sitte mest mulig. Blir mer og mer stabil.
 
Back
Topp