hodet fester seg..

snuppiluppi

Flørter med forumet
Er 33+3 på vei. Var hos jordmor i går. Hun fortalte at bebisen lå rette veien med hodet ned. Det gjorde den når jeg var hos legen sist for 4 uker siden og. Tenkte det at den kan sikkert snu seg mange ganger ennå. Men nå sier jordmor at den ligger såpass mye nedi at den ikke vil komme til å snu seg igjen, og hodet er begynt å feste seg. Er det ikke tidlig at hodet fester seg allerede nå? Kan det tyde på en tidlig fødsel eller har det ingen betydning? [;)] ..veldig glad han har lagt seg rette veien da..[;)]
 
oioi..lykke til imorgen da! [;)]
 
Min baby lå med hode ned, men ikke festet, bare lå med hode nede i mange uker, og igår var jeg hos jordmor og da hadde hodet knapt festet seg. Hun sa at mange babyer ligger med hodet ned lenge før det fester seg. Tror ikke du trenger å beskymre deg!
 
Halloen....
På siste kontroll lå babyen her med hodet ned, Men hørte Ikkje noe om at det hadde festet seg Enda...
 
Var hos legen idag. Han syntes det var litt tidlig at hodet allerede har festet seg. Det er visst mest vanlig at hodet fester seg sånn ca 4 uker før fødsel på førstegangsfødende. Hos flergangsfødende er det vanlig at hodet ikke har festet seg før ungen faktisk kommer. Jeg har 6 uker igjen, og er førstegangsfødende. Men det er jo selvfølgelig individuelt. Det gjør visst ingenting at det allerede har festet seg nå men han turte ikke svare på om det kunne tyde på noen tidlig fødsel. Han trodde ikke det...
 
Back
Topp