Hodepine

MammatilC16

Elsker forumet
Februarlykke 2016
Marsboerne 20 18
Jeg er 38+5 og har hatt intens panne hodepine/trykk i pannen i over en uke nå. Lege og jordmor vet ikke hva det kan være da blodtrykket og urinprøver er fine, så siden fredag har jeg gått på Paracet kur der jeg skal ta 1g Paracet hver 6 time hele døgnet frem til i morgen (tirsdag). Da skal jeg på ny kontroll. Men Paracet funker ikke, merker ingen forskjell og jeg er helt utslitt av å ha så intens hodepine døgnet rundt[emoji17]
Er det noen andre som har opplevd det samme? Og fant dere noe som hjalp på hodepinen??
 
Har ei venninne som har slitt med heftig hodepine i svangerskapet, og der var urin og blodtrykk fint også. Legen mente det var hormonelt.
Men hvis du er stiv i nakken kan du også få hodepine.
 
Har dessverre ingen tips å komme med, men ønsker deg riktig god bedring og håper det går over snart:)
 
Sniker [emoji85].
Jeg har hatt mye hodepine denne graviditeten (38+2). Paracet funker ikke så godt på meg heller, men vet jeg sliter en del med nakke stivhet, så massasje og kiropraktikk har hjulpet meg litt!
Hadde svangerskapsforgiftning sist så de følger godt med på prøvene mine (og gjør det selv også) men er vanskelig å vite om det er det eller "bare" nakken liksom [emoji85].
Hjalp meg litt i går og bare legge meg på ett mørkt rom og slappe av en stund [emoji4]
 
Back
Topp