Hodepine uke 39

Majja83

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er i slutten av uke 39 nå. Blodtrykk og urin er testa 3 ganger siste uka og alt er fint. Men har fått hodeverk siste dagene + vanvittig mye vann i kroppen. Har hatt det lenge, men nå er det ekstremt og gjør vondt i føttene.

Er dette noe å bekymre seg for?
Har sjeldent hodeverk, men har sovet lite i det siste så det kan jo være grunnen...
 
Jeg ville ringt til legen for sikkerhets skyld. Hodepine og plutselig mye vann i kroppen kan være symptomer på svangerskapsforgiftning. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.
 
Jeg ville ringt til legen for sikkerhets skyld. Hodepine og plutselig mye vann i kroppen kan være symptomer på svangerskapsforgiftning. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.
Må ha høyt blodtrykk og utslag på proteiner for å være svangerskapsforgiftning trodde jeg. Jeg har ingen av delene. Vannet er heller ikke plutselig, men det har økt på over tid.
Ringer føden i morgen om det ikke går over tror jeg, eller i kveld om det blir værre.
 
Må ha høyt blodtrykk og utslag på proteiner for å være svangerskapsforgiftning trodde jeg. Jeg har ingen av delene. Vannet er heller ikke plutselig, men det har økt på over tid.
Ringer føden i morgen om det ikke går over tror jeg, eller i kveld om det blir værre.

Hvordan går det med deg i dag?
 
Back
Topp