Hobby/håndarbeid/diy-tråden

Apemor

Glad i forumet
Her kan vi dele hva vi pusler med eller har planer om å pusle med i den lange ventetiden <3
 
Nettopp begynt på vognteppe, trenger 9mnd på å få det ferdig, her strikkes det seint :p
 
Nettopp begynt på vognteppe, trenger 9mnd på å få det ferdig, her strikkes det seint :p

Så spennende! Hvordan skal det se ut? Har lyst til å strikke vognpose jeg, ala risarosa eller hva de heter :) så en på butikken for en stund siden og så kjapt på prislappen *hakeslepp*
 
Jeg har fått så dilla på å perle :D Dere vet sånne små perler som man setter på brett i forskjellige mønster også stryke etterpå.

Kanskje det går å lage en uro av noe jeg har perlet :)
 
Så spennende! Hvordan skal det se ut? Har lyst til å strikke vognpose jeg, ala risarosa eller hva de heter :) så en på butikken for en stund siden og så kjapt på prislappen *hakeslepp*


Åh, de vognposene er nydelige. Men den prisen da![emoji33] innbiller meg at det skal ligge strikkeoppskrift på nettet, men husker ikke hvor i farta
 
Så spennende! Hvordan skal det se ut? Har lyst til å strikke vognpose jeg, ala risarosa eller hva de heter :) så en på butikken for en stund siden og så kjapt på prislappen *hakeslepp*

Er begynt på Marius vognteppet, bruker grått og hvit, så satser jeg på at jeg får se kjønnet før jeg skal lage siste mønsteret, og der blir det blått eller rosa :) Ja, de er jo kjempe fine, mens prislappen ikke er så fin :p så hvis du klarer det må du hive deg rundt å lage den :) knall fine :)
 
Er begynt på Marius vognteppet, bruker grått og hvit, så satser jeg på at jeg får se kjønnet før jeg skal lage siste mønsteret, og der blir det blått eller rosa :) Ja, de er jo kjempe fine, mens prislappen ikke er så fin :p så hvis du klarer det må du hive deg rundt å lage den :) knall fine :)

Å det er kjempefint [emoji173]ja, tror jammen jeg bare må hive meg rundt og strikke vognpose når jeg er ferdig med teppet [emoji173]
 
Har så mange strikketepper fra de to andre, men har veldig lyst å strikke egne jakker, bukser, rompere og luer til den lille etter hvert :) må bare bli ferdig med en genser jeg strikker til sambo først :)
 
Jeg har planer om å strikke Ministrikk sitt Baby Boho Blanket i første omgang. Synes det er så kult!
 
måtte bare kjøpe den oppskriften jeg også :p jeg strikker det i hvitt. I easy garnet er det ikke så dyrt heller , blir ca 240 kr pluss pinner
 
Så spennende! Hvordan skal det se ut? Har lyst til å strikke vognpose jeg, ala risarosa eller hva de heter :) så en på butikken for en stund siden og så kjapt på prislappen *hakeslepp*

Åh, de vognposene er nydelige. Men den prisen da![emoji33] innbiller meg at det skal ligge strikkeoppskrift på nettet, men husker ikke hvor i farta

Trur jeg har sett det på "strikkesida" på Facebook, en Facebook-gruppe :)

ImageUploadedByBV Forum1483658279.256999.jpgImageUploadedByBV Forum1483658322.052681.jpg

Denne fikk vi til førstemann, mannens tante strikka til oss på frihånd <3 Håper på en gutt til som kan ligge nedider <3
 
Det har jeg også tenkt å strikke, men usikker på om jeg skal strikke det i hvitt eller mer kjønnsrettet etterhvert :)

Jeg har kjøpt inn Sandnes Easy i fargen Jeansblå, synes den er så fin. Er ikke så opptatt av jentefarger og guttefarger, får nok rosa i gave uansett hvis det blir jente. ;)
 
Back
Topp