Hjertelyd-tråd <3

lykkemedto

Forelsket i forumet
Her kan alle skrive ned hjerteslagene til den lille(og selvfølgelig de med dobbel lykke i magen <3). Og etterhvert kan vi oppdatere innleggene med hva som gjemmer seg i magen.

Det sies at 120-140 slag i minuttet er gutt, og 140-160 slag i minuttet er jente <3

koselig tråd :) jeg skal på ul på mandag, så da kan jeg komme med en oppdatering da:)

koselig:) har stemmt med hjertelyden på de andre to jeg har:) skal til legen på mandag, så håper jeg får hørre da:)

Uke 7 lå begge på rundt 150, uke 9 lå de på 181 begge to. Hmm må kanskje vente til de har vokst litt til før hjerterytmen stabiliserer seg...?

Her hørte vi hjertelyden med doppler hjemme (uke 10+0), 168 slag i minuttet, akkurat som med lillemor <3

er 11 uker i dag, å klarte ikke å finne hjertelyden i stad :( men skal prøve en gang til etter på. Håper jeg klarer å telle da, hvis jeg finnern :P

Her har den vært på 180 og 172. Er det ikke egentig litt mer sånn på slutten at det med hjerteslag skal kunne "avsløre" kjønn? :)

Min lille har hjertelyd på 170-173 ca. 9+5. Men det e vel ikke før senere den stille seg inn på kjønn?

11+3 her, hjertelyd på 160, jente ? Magefølelsen sier det er gutt, blir spennende å få vite det om noen uker

Her var hjertelyden på ca 200 slag i minuttet i går. Sønnen vår hadde 160-180 gjennom hele svangerskapet, så for oss stemte det ikkje da...

Lillegull hadde hele 185 slag 9+1, da sa legen at hjerteslagene egentlig stemte med uke 10.

I går, 11+1, hadde lillegull hjerteslag på 150 slag. :)

Vi tror begge det er en liten gutt inni der, men vi får bare vente og se til ord. UL :D

Har vært på UL i dag (11+0), fikk høre 161 slag i minuttet :rolleyes:
Fikk beskjed at de fleste på den "alder" ligger mellom 160-175, så det skal være helt normalt. Tror ikke det kan avsløre kjønn så tidlig :)

hørte hjertelyden i dag og den lå på 168:) tror nok også det er senere i svangerskapet det kan ha noe og si:)

var på første kontroll i dag er 9+2 uker i dag og begge hjerteslagene lå på 145 slag i minuttet...

Har vært på UL i dag (11+0), fikk høre 161 slag i minuttet :rolleyes:
Fikk beskjed at de fleste på den "alder" ligger mellom 160-175, så det skal være helt normalt. Tror ikke det kan avsløre kjønn så tidlig :)

Enig med deg :) Har prøvd å google meg frem til når man kan sjekke hjertelyden ifht kjønn, men finner ingenting :)

Mellom 166 og 170 hver gang her :)

Tror vi får vente til UL i U18 før vi får vite kjønn :)))
Ganske greit for min del, egentlig. Lykken er hjertelig velkommen i vår verden, uansett gutt eller jente :)

Var på ul 11+5, da var Hjertefrekvensen 164/min
Og hos legen på 1 sv.skapskontroll 12+2: 140/min

Så tror det er litt tidlig enda å samenligne HF med kjønn:)

Men arti å følge med da:)

Back
Topp