Hjernen min funker ikke :-p

Mammabjørn<3

Flørter med forumet
Er det flere som sliter med konsentrasjonsvansker? Jeg studerer iherdig men får ikke med meg noen ting. Glemmer ting iløpet av sekunder og surrer mye. Glemmer masse småting hele tiden. Er det fler som har det sånn? [emoji50] [emoji310] er i uke 10
 
Jeg! Er helt fjern for tiden! :sorry:
Sliter på jobb,klarer ikke huske og sliter med å finne ting kunder spør etter. Utrolig slitsom:shifty:

Hadde en kunde i går som ville bestille inn en vare,jeg sa at det fikser vi selvfølgelig og at varenkommer neste uke. I dag sa sjefen at vi har jo flere av denne varen i butikken,så hvorfor solgte jeg ikke bare med henne en med en gang? Det falt meg ikke inn en gang å sjekke at vi hadde den fra før. :facepalm: Helt fjern..
 
Jeg som til vanlig er helt på en annen planet (grunnet ADHD blant annet) har aldri vært så klar i hodet som nå i graviditeten! Det var nesten det første tegnet mitt på at her må det være noe på gang, haha! Jeg har jo gått flere måneder i det som føles som skikkelig bomullståke og plutselig var alt helt klart! Så jeg håper det varer litt til her ihvertfall :p
 
Jeg! Er helt fjern for tiden! :sorry:
Sliter på jobb,klarer ikke huske og sliter med å finne ting kunder spør etter. Utrolig slitsom:shifty:

Hadde en kunde i går som ville bestille inn en vare,jeg sa at det fikser vi selvfølgelig og at varenkommer neste uke. I dag sa sjefen at vi har jo flere av denne varen i butikken,så hvorfor solgte jeg ikke bare med henne en med en gang? Det falt meg ikke inn en gang å sjekke at vi hadde den fra før. :facepalm: Helt fjern..
Akkurat sånn ja!! :p uffamei!! Føler med deg!
 
Jeg som til vanlig er helt på en annen planet (grunnet ADHD blant annet) har aldri vært så klar i hodet som nå i graviditeten! Det var nesten det første tegnet mitt på at her må det være noe på gang, haha! Jeg har jo gått flere måneder i det som føles som skikkelig bomullståke og plutselig var alt helt klart! Så jeg håper det varer litt til her ihvertfall :p
Oi. Det var jo en hyggelig bivirkning :) hehe. Håper det varer så lenge som mulig!!
 
Jeg snakker mye tull, bruker feil ord på vanlige ting[emoji849] morsomt for alle rundt meg ihvertfall [emoji1]
 
Jeg glemmer alt. Skulle gi referat fra et møte vi hadde i går,men jeg husket jo ingenting Å jeg er slik som aldri skriver ned noe, for jeg husker alt! Men nå er alt bare helt håpløst
 
Samme her! Uvant når jeg er den med full kontroll på alt og orden i sakene, mens nå husker jeg ikke ord eller hva jeg skal. Glemmer hele tiden!
 
Sjæl! Skikkelig teflonhjerne..skulle steke rundstykker i går og endte med TRE forsøk fordi jeg glemte de i ovnen hver gang. Herrlighet. Alle gravide burde få sponset sånn dementvakt på komfyren som skrur den av automatisk;)
 
Back
Topp