Hjernen min funker ikke :-p

Mammabjørn<3

Flørter med forumet
Er det flere som sliter med konsentrasjonsvansker? Jeg studerer iherdig men får ikke med meg noen ting. Glemmer ting iløpet av sekunder og surrer mye. Glemmer masse småting hele tiden. Er det fler som har det sånn? [emoji50] [emoji310] er i uke 10
 
Jeg! Er helt fjern for tiden! :sorry:
Sliter på jobb,klarer ikke huske og sliter med å finne ting kunder spør etter. Utrolig slitsom:shifty:

Hadde en kunde i går som ville bestille inn en vare,jeg sa at det fikser vi selvfølgelig og at varenkommer neste uke. I dag sa sjefen at vi har jo flere av denne varen i butikken,så hvorfor solgte jeg ikke bare med henne en med en gang? Det falt meg ikke inn en gang å sjekke at vi hadde den fra før. :facepalm: Helt fjern..
 
Jeg som til vanlig er helt på en annen planet (grunnet ADHD blant annet) har aldri vært så klar i hodet som nå i graviditeten! Det var nesten det første tegnet mitt på at her må det være noe på gang, haha! Jeg har jo gått flere måneder i det som føles som skikkelig bomullståke og plutselig var alt helt klart! Så jeg håper det varer litt til her ihvertfall :p
 
Jeg! Er helt fjern for tiden! :sorry:
Sliter på jobb,klarer ikke huske og sliter med å finne ting kunder spør etter. Utrolig slitsom:shifty:

Hadde en kunde i går som ville bestille inn en vare,jeg sa at det fikser vi selvfølgelig og at varenkommer neste uke. I dag sa sjefen at vi har jo flere av denne varen i butikken,så hvorfor solgte jeg ikke bare med henne en med en gang? Det falt meg ikke inn en gang å sjekke at vi hadde den fra før. :facepalm: Helt fjern..
Akkurat sånn ja!! :p uffamei!! Føler med deg!