Hjemmelaget Voksi?

x1xTixxxy

Gift med forumet
Jeg har lysst å sy en voksi men jeg aner ikke hvordan.
Noen som har noen gode forklaringer, tegninger og bilder?

Blir kjempe glad om dere ligger ut bilder av de dere har laget[:D]
 
Her er tegningen og bildene av min selvlagede "voksi", som flere andre her inne og har brukt.
Jeg brukte ca 2 1/2 meter bomullstoff, et stort fleeceteppe, ei dyne (ikea sin til 25 kr) og en glidelås til denne posen.
 

 

 
 
Tusen tusen takk[:)][:D]

Hvor lenge kan de bruke voksi fra denne oppskriften?
 
ORIGINAL: ingvil_

jeg laga en i dag, kan legge ut bilder i morgen![:)]


Supert[:D]
 
Denne skal jeg sy meg, takk for at du deler oppskriften din  med oss andre her på BV. Sparer masse penger nå ja[:)]
 
ORIGINAL: Tixxxy

Tusen tusen takk[:)][:D]

Hvor lenge kan de bruke voksi fra denne oppskriften?

Målene på den jeg har laget er ca det samme som en vanlig voksi. Trym var på sist kontroll for 2 mnd siden 85 cm, og han har rikelig med plass i, så eg regner med at eg uten problem kan bruke den denne vinteren, neste vinter og kansje den etter der og skulle det være behov for det....
 
ORIGINAL: Tøffla

hvor fikk du tak i glidelås?=)


Sjekk her:

http://www.zipperstop.com
 
ORIGINAL: Tjukkebollepus

ORIGINAL: Tixxxy

Tusen tusen takk[:)][:D]

Hvor lenge kan de bruke voksi fra denne oppskriften?

Målene på den jeg har laget er ca det samme som en vanlig voksi. Trym var på sist kontroll for 2 mnd siden 85 cm, og han har rikelig med plass i, så eg regner med at eg uten problem kan bruke den denne vinteren, neste vinter og kansje den etter der og skulle det være behov for det....


Oki. Tusen takk for hjelp[;)]
 
dødsbra[:)] Takk for at dere deler deres visdom med oss. Den skal jeg helt klart sy også
 
Sånn skal jeg også lage [:D][:D][:D]
 
dytter litt på denne hvis noen vil se=)
 
ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

dytter litt på denne hvis noen vil se=)
 
Så fine de var....
Fikk symaskin til jul så dette skal jeg prøve meg på!
Er det enkelt skal jeg også prøve en uten dyne inne så jeg kan bruke den da det blir litt varmere også[:)]
 
Utrolig fine poser! Og dem ser jo enkel ut å sy også?:)
Men..har du laget noen med snøring øverst?Til hodet altså :P
Er vel bare å sy en kant øverst, å tre snora inni? Kan ikke være mer hokuspokus enn det?eller?
 
Hvilket typer stoff lønner det seg og bruke??
Noen som vet?
 
Lager dere hull til selene i vognen i posen, eller bruker de ikke det? Lost ja ;)
 
Back
Topp