Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner ikke hvordan du har overskudd jeg![]()
Du er kjempe flink, jeg har mer en nok med å lage mat til størstemann og meg jeg![]()
Har egentlig ikke overskudd til noe nå, er så sliten i bekkenet. Men mat må hun jo ha..Og det tar egentlig ikke så lang tidså var det litt morsomt å ta bilder
![]()
Skjønner deg, det blir litt mer utfordrende med 2 barn. Og man vet selv best hvordan man vil ha detJeg lagde veldig mye hjemmelaget til førstemannen min, store posjoner som jeg fyrste ned. Skulle ønske jeg hadde overskudd til dette med andremann min også. Sånn ble det ikke![]()
Hun koste seg garanterert, det så jo godt ut![]()
det virket jo ikke avskrekkende i det hele tattdet jeg har sett før av slike ting er kok opp i 15 min ++++ og da tar det jo en stund før snuppa får mat, men dette virket jo lett
![]()
TakkFlink du er! Så virker det så enkelt når du forklarer det![]()
Hmmm får se hvordan det blir når vi kommer hjem daNettopp, det er kjempelett. Pulveret mikser man jo ferdig å har i skapet, mens grøten koker, rører man bare i ny og ne. Denne er god også uten frukt synes jeg![]()
30g havregryn
20g hvetekim
(Evt.60/40)
Males i en kvern(jeg bruker kaffekvern)
Vis vedlegget 1786
Slik blir grøtpulveret
Vis vedlegget 1787
Kok ønsket mengde grøtpulver med vann i 5-10min
Mos banan(jeg har også frossen blåbær pure)
Vis vedlegget 1788
Avkjøl grøten noe(jeg rører litt med kjelen i snøen) og tilsett banan/blåbær
Vis vedlegget 1789
Takk
Det er enkelt!![]()
Skjønner deg, det blir litt mer utfordrende med 2 barn. Og man vet selv best hvordan man vil ha det![]()