Hjemmelagde gaver og gaver på budsjett

Trone

Gotta love ebay
VIP
Jeg regner med det er flere av oss som har en haug av folk på gavelistene sine, så hva med en tråd med forslag til hjemmelagde gaver og gaver som ikke koster så mye?

:)
 
Last edited:
Er allerede en tråd her inne som heter "fine men billige gaver". Har kommet noen forslag og tips der allerede! ;) herved følger jeg BEGGE trådene. :D
 
Den har jeg ikke sett, sorry :)
Men jeg kan forandre denne til kun hjemmelagde gaver :)
Hehe, trenger ikke unnskylde deg for min del altså! ;) Tenkte kanskje bare du hadde lyst til å titte i den andre også. :)
 
Jeg forandret HI jeg. Likegreit å ha den ande tråden til det andre når det likevel er er tråd om det, null stress :)

Skal kikke i den ja, takk for tipset :)
 
De hjemmelagde gavene som kommer fra meg i år:

Strikketmus (svigermor får det hvert år)
Kjøpte noen billige fyrstikkesker store som jeg skal dekorere med bilde av ungene på.
guttungen skal lage noe julepynt tenkter jeg
julekortene skal vi lage av doruller.
 
Jeg har noen hekla lyslykter som jeg tenkte jeg skulle putte lys i og ha i en cellofanpose sammen med noen fine servietter.

Og så har jeg strikket en del mariusgensere som tantebarna mine og skjerf. Skal prøve meg på å strikke hals også.

Til de eldre i familien som har alt skal jeg gi tilleggsgave. En pose med hjemmelaget bakst. F.eks cookies, karameller, pikekyss og marsipanfigurer.

Det er det jeg har kommet på til nå i alle fall :p
 
Hjemmelaget mat, drikke, bakst.
Fra guttungen har besteforeldre fått fuglemat han har lagd selv.
Fett smeltet i en kjele, blandet med fuglefrø, helt i pepperkakeformer, laget ett hull, satt ut for stivning.
 
"Gavekort" på middag hos dere, turer dere kan gjøre sammen.
Mine venninner fikk ett år "gavekort" på at vi skulle gå Beseggen sammen. Kun ei ble hjemme;)
 
Hjemmelaget mat, drikke, bakst.
Fra guttungen har besteforeldre fått fuglemat han har lagd selv.
Fett smeltet i en kjele, blandet med fuglefrø, helt i pepperkakeformer, laget ett hull, satt ut for stivning.

Det er helt genialt!
Hvilket fett brukte dere?
Gav dette til besteforeldrene til sambo, bestefaren var mest fornøyd med det av alt han fikk og snakket om det lenge etterpå :p Han ønsker seg det hvert år sier han.
 
Det er helt genialt!
Hvilket fett brukte dere?
Gav dette til besteforeldrene til sambo, bestefaren var mest fornøyd med det av alt han fikk og snakket om det lenge etterpå :p Han ønsker seg det hvert år sier han.
Her også syns de det er stas! Kokosfett. Bilder fra boka julegleder

ImageUploadedByBV Forum1412605265.772917.jpgImageUploadedByBV Forum1412605293.615300.jpg
 
Kokosfett, var det billig? Jeg har brukt Flott fett, tror det kostet rundt 10kr per pakke..
 
Så koselig å få hjemmelagde gaver :)
 
Strikke skjerf, luer og votter, lage konfekt og karameller og drops :) Koslig!
 
Back
Topp