hjem is

gladlaksen

Glad i forumet
Nå har nettopp Hjem is kjørt forbi huset her, stoppet rett på utsiden av soveromsvinduet til lillegutt som nettopp hadde sovnet. Jeg hater den drittbilen med bjella. Gikk ut og klaget til sjåføren som sa at han hadde fått mange klager tidligere, men at han hadde fått beskjed at sjefen om at han måtte ringe. Om han ikke gjorde det ville han få sparken.

Uansett, er det lov med denne ringingen? Går ikke dette som ulovlig bruk av lydhorn? Vi har jo ikke lov til å tute uten grunn i trafikken.

Imorgen skal jeg ihvertfall ringe dit og fortelle min meningen, ikke at jeg tror det har noe å si[:@][:@][:'(

Det er nok ingen ulovlig bruk av varselshorn nei, for det er jo ikke det de bruker[;)]

Den ringer for å si ifra at den er der, så det er nok lite du kan gjøre med det vil jeg tro..

Passet en hund en gang jeg, som var livredd den fordømte bjella.. Hun bæsjet seg ut i stua mi stakkars..[:'(][:(]

Enig, utrolig irriterende! Midt i leggetiden, merkelig at de har lagt det opp sånn [8|]

ORIGINAL: Rugebolla

tropp opp utenfor soveromsvinduet til hjem.is sjefen rindt 4-5 tiden på morgenen , spill sangen HØYT og se hva han mener om det da![:)]

hahahaha. Det er det beste forslaget jeg noen gang har hørt!!!:D[:D]

ORIGINAL: blomst88

Enig, utrolig irriterende! Midt i leggetiden, merkelig at de har lagt det opp sånn [8|]

Men alle barn har ikke samme leggetid, så da kan de ikke kjøre i det heletatt da?!?![8D][:)] Hehe.... Klage kan en alltids, men tror ikke det hjelper mye...

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Men alle barn har ikke samme leggetid, så da kan de ikke kjøre i det heletatt da?!?![8D][:)] Hehe.... Klage kan en alltids, men tror ikke det hjelper mye...

De kommer kosekvent for kl 18.30 og utover... Har vel tilgode å se de her før det. Tror det seneste jeg har sett de her er kl 22.

De kommer på kvelden her også, men her kjører de med lys. Hører de når de er på hovedveien, men når de kommer inn i smågatene skrur de av lyden og på med masse blinkende lys. Så vi ser de når de er utenfor her da [:)]

Hehe, sant det! Hadde det vært opp til meg skulle de kjørt på lørdager.. Før kl. 18 [8D]

ORIGINAL: gladlaksen

De kommer kosekvent for kl 18.30 og utover... Har vel tilgode å se de her før det. Tror det seneste jeg har sett de her er kl 22.
Da er de andre steder,vel [:)]

Det er nok fullt lovlig ja.
Den kjører vel ikke forbi flere ganger om kvelden å plinger. Så da er det bare å bite det i seg! Verden er ikke muse stille!

her kommer hjem is på formiddagen og det er helt greit, var å kjøpte sist faktisk [:)] mellomste gutten min syntes det var morsomt å høre etter sangen. Men hadde blitt irritert om de sto utenfor huset mitt på kveldstid. Da får han heller spille sangen mens han kjører for så å stoppe musikken/bjella når han stopper.

ORIGINAL: gladlaksen

Kl. 22? I håkkan skal folk kjøpe is da for?? Det var litt i det seneste laget, selv for meg...[&:]

Samme her..
Her ringer dem i bjella mellom 19-20 tiden.
Kommer aldri til å vise Jørgen at det betyr is [8D]
Da kommer han til å bli gaaaal!
Han elsker is [8D]

Våkner deres barn av så lite???[8|]

Syns isbilen må få lov å gjøre jobben sin jeg!

Jeg har også kjeftet på dem!

Da jeg var ung å bodde hjemme[8D] Bikkja mi klikka hver gang bilen kom! Bodde ingen potesielle kuner på 3km avstand fra huset vårt så de slutta med å stoppe etter jeg hadde klikka på dem[:D]

2 gangen var da den dumme bilen kjørte inn på gårdsplassen til meg og sambo! En ting er å stoppe på offentlig vei, mken å kjøre inn en privat vei for så å stå utenfor huset å ringe! HALLO! Hadde regna ei uke og bilen svømte rundt og ødela gårdsplassen.....Må jeg si at han heller IKKE kom igjen[8D][:D]

http://www.youtube.com/watch?v=d1ARqhBEYtg

[:D]

Back
Topp