Hjelpe meg!

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Magen min ser så rar ut :(
Jeg er jo overvektig, men gikk ned en del i året før jeg ble gravid. Så magen har en litt merkelig form fra før. Men de siste par ukene har den blitt enda rarere!
Nå henger det liksom en gardin under gravidmagen, som disser litt. Fy så ekkelt :confused:
Hvordan skal dette gå? Jeg ser for meg at magen havner ned på knærne til slutt :eek:

Vurderer å kjøpe kraftige klesklyper for å rulle opp magen med etter fødsel :rolleyes:
 
Min mage ble fullstendig ødelagt av strekkmerker etter første svangerskap, og jeg husker godt at etter fødselen så den litt ut som en bolledeig som var blitt hevet alt for mye og deretter hadde falt ned. Den var så heslig! Men med årene ble det litt bedre, du skal se magen din også kommer seg etterhvert :p
Å nå er jeg påan igjen, er spent på hvordan magen min blir å se ut etter dette svangerskapet :p
 
Sånn er min...magen er fin fra navlen og opp men har hengemage under der som jeg gjemmer ned i buksa jeg er også overvektig, la på meg 10 kg etter forrige svangerskap også så det hjelper jo ikke Men har ikke lagt på meg i dette svangerskapet. Men det hjelper jo lite på den huden så henger! Jeg har faktisk sluttet å bry meg tror bare jeg må godta at magen blir sånn
 
Jeg er overvektig og var så fornøyd med magen rundt uke 30. Da så jeg bare gravid ut og hadde en struttende mage. Nå derimot har magen falt ned (uke 37) og det er mye fett/hengemage under babymagen på et vis. Hvordan skal dette gå? Jeg er førstegangs.. og spent på hvordan dette blir etterpå.
 
Jeg er overvektig og var så fornøyd med magen rundt uke 30. Da så jeg bare gravid ut og hadde en struttende mage. Nå derimot har magen falt ned (uke 37) og det er mye fett/hengemage under babymagen på et vis. Hvordan skal dette gå? Jeg er førstegangs.. og spent på hvordan dette blir etterpå.

Min ble seende litt ut som en rumpe etter første fødsel synes jeg. Som om det var 2 rumpeballer og så gikk det litt innover og opp i midten nederst. Om det gir mening.
Sukk :)
 
Min ble seende litt ut som en rumpe etter første fødsel synes jeg. Som om det var 2 rumpeballer og så gikk det litt innover og opp i midten nederst. Om det gir mening.
Sukk :)
Haha... Uffameg. Det er bare å glede seg skjønner jeg...!! Men vi får bare stå i det.
 
Min ble seende litt ut som en rumpe etter første fødsel synes jeg. Som om det var 2 rumpeballer og så gikk det litt innover og opp i midten nederst. Om det gir mening.
Sukk :)
Jeg hadde også en sånn, men den ble ganske bra igjen etter ca ett år. Ikke 100% som før, men ikke rumpemage lengre. Krysser fingrene denne gangen også!
 
Back
Topp