Hjelp!!

Evva

Blir kjent med forumet
Jeg fødet i januar.Men nå kjenner jeg noe i magen akkuratt som jeg gjorde da jeg var gravid.Er det mulig at jeg kan være gravid igjen??Eller er det bare noe jeg kjenner pga jeg har fødet for ikke så lenge siden?[&:]
 
Det høres kanskje merkelig ut men det kan være såkalte sammentrekninger, helt ufarlig, men det kjennes nesten ut som at det er noen som ligger der og banker.

Det var ei jeg jobber med som fortalte akkurat slik du beskriver d.

Men du kan jo ta en test bare for å være helt på den sikre siden.
 
Men er det vanlig å få sammentrekkninger fire måneder etter fødselen??Skal ta en test men er så redd[:o]
 
Hun jeg jobber sammen med hun hadde fått ungen for 3 mnd siden og hun har slike sammentrekkninger enda.
Jeg selv har ikke slike.
 
Takk.Søt baby på bildet ditt[:)]
 
Jo, det er nok fullt mulig det!! Jeg har to venninner i samme situasjon. Hun ene ble gravid bare tre måneder etter førstemann, hun andre fire måneder etterpå. Så, JA, du kan være gravid igjen[:)]

Ingen av vennene mine så på dette som en gunstig situasjon da de oppdaget det, men de vente seg til tanken. Hun som ble gravid tre måneder etter førstemann er i dag lykkelig småbarnsmor til to gutter på ett og to år. Slitsomt ja, men tenk så mye glede de vil få av hverandre etter hvert som årene går!!

Hun andre har ikke født andremann enda. Det er klart at det er litt slitsomt med stor mage og en liten baby, men hun er flink til å stresse ned og ta tingene som de kommer :-)

Ta en test du, så er du på den sikre siden!

Lykke til med det du mener er best for deg og familien din!
 
Hei igjen!

Sjekk denne linken du: http://www.babyverden.no/templates/Article.aspx?id=386
 
hei, jeg hadde det etter alle mine barn...ble veldig frustrert etter den første da jeg kjente "lemus" som vi kaller det....akkurat som de første sparkene du kjenner tidlig i svangerskapet....kjentes nesten ut som det lå igjen en liten en i magen etter at jeg hadde født[:D]tror ikke det er noe farlig nei...du trenger ikke være gravid......har hatt det jevnt å trutt i mange år jeg etter fødsler[:)]
 
Back
Topp