Hjelp! :)

Johma

Flørter med forumet
Okei, jeg må nesten bare spørre, istedenfor å sitte å spekulere meg blå :p
Det er jo ca 1,5 uke siden jeg fant ut av at jeg er gravid :)
I morrest ville jeg ta nye tester, for å se om hcg har steget eller om testene ble sterkere :)
Clear Blue original ble superpositiv med engang jeg tisset på den, den var mye sterkere enn de første jeg tok :D
Men jeg kjøpte også med en med digital ukesindikator. Sist jeg tok den sto det "GRAVID 1-2 UKER". Derfor hadde jeg håpet på kanskje noe annet der nå, men fikk det samme i morrest "gravid 1-2" uker. Jeg hadde trodd kanskje "2-3" ville ha dukket opp nå??? :p :eek:
Ja, haha. Poenget mitt er kun det at jeg er bekymret for at det er noe galt, ettersom ukesindikatoren ikke har steget på 1 ukes tid..
Beroliger meg med at den orginale clear blue var supersterk, neeesten før jeg tisset på den :D :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Aner ikke, men hadde tenkt som deg at den skal jo stige med en uke pr uke i starten. Sikkert ingen fasit på det men. Tester med en ukes mellomrom selv med ukesindikator. Bra den andre ble sterk tenker jeg da :) det er jo ikke meningen vi skal diagnostisere selv ut fra unøyaktige tester. Ta hcg-sjekk hos legen hvis du bekymrer deg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ja, blir jo beskymret for den minste ting når man er gravid! :)
Har legetime mandag, kan vel høre da.
Veldig glad for at den andre testen ble så sterk som den ble, ingen tvil om at hcg har steget :D men blir bare litt urolig mtp ukesindikatortestene. Men igjen: en digitaltest er en digitaltest: det står gravid der :D må tenke positivt jeg nå, tror jeg hehe! Kanskje ukene vil stige om noen dager, jeg aner ikke :)

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg spurte venninna mi (som holder på å utdanne seg til jordmor), og hun sa heldigvis at testene viser kun gjennomsnittet, og at de kan variere fra jente til jente ut av hvordan man produserer hcg! :D også sa hun at det ikke er noen fare, så lenge den viser gravid, jeg ikke har smerter eller blør så har jeg ingen verdens ting å bekymre meg over :)
Det lettet hjertet mitt <3
 
Dyppet du testene i samme urin eller tisset du på begge? Kan være at urinen på den digitale var mer utvannet:)
 
Jeg dyppet to billigtester i urin og fikk forskjellig styrke på streken også, så kanskje det bare er forskjell på testene:) Alt er nok helt sikkert bra:)
 
Det er nok bare forskjell på testene og oss jenter, så du trenger nok ikke bekymre deg nei :)
 
Back
Topp