Hjelp. Uke 8 å blør

Mammahjerte91

Flørter med forumet
Hei! Jeg har hatt svært lite, kanskje ingen symptomer annet enn sterker å sterker tester. Tok en test senest i går å den var like sterk som kontrollstreken. Har vært litt på farten den siste uken. Kom rosa utflod til morgenen når jeg tørket meg. Men fortsatte med friskt blod på papiret timene etter. Har lette murringer. (Hatt en spontan abort tidligere å da hadde jeg så vondt at jeg lå i fosterstilling flere dager i strekk) hva kan dette være? Er det håp? Siden streken var så sterk i går? Håper noen med erfaringer kan hjelpe meg..
 
Hei,
Beklager å si det, men jeg har hatt lite smerter de to gangene jeg har spontanabortert. Men krysser fingrene for at dette er noe annet :Heartred
 
Har hatt 2 helt forskjellige SA selv, en med intense smerter og en nesten smertefri. Men mye/sterke blødninger da. For å være sikker bør du henvende deg til lege å få målt HCG nivå over flere dager for å se om det synker/stiger, eller prøve å få time til TUL.
Krysser fingrene for deg [emoji6]
 
Håper det bare er uskyldig blødning og at alt er bra med spiren. Sender deg en klem. :Heartred
 
Jeg ville målt s-hcg i dag og på fredag samt bedt om henvisning til tidlig ultralyd. Håper det bare er en uskyldig blødning og at spiren er der[emoji173]
 
Det ble desverre en sa.. legen sendte meg til ul, å ble konstandert at det bare var litt rester igjen. Så får vi bare vente til jeg blør ferdig før vi begynner på en ny tablett kur. Håper neste spire sitter fort å holder seg der. Tusen takk til dere [emoji173]
 
Å nei, det var leit å høre! [emoji17] Håper neste leieboer snart flytter inn, og blir der hele veien!
 
God klem til deg [emoji173] masse lykke til med videre prøving når du er klar for det [emoji8]
 
Sender deg en god klem [emoji173]
 
Back
Topp