Hjelp til vogn

Førstegangs

Glad i forumet
Nå er det vel snart så en bør tenke på innkjøp av vogn, men det er så mye å velge mellom! Hva anbefaler dere? Helst en som er lett å trille, lett å legge sammen og ikke tar for mye plass i tillegg til at babyen har god plass. Ønsker sånn vogn som kan brukes fra 0-3 år. :) :)
 
Bugaboo :)
 
De merkene jeg har sett meg ut er basson og emmaljunga. Nettopp fordi de har best plass til babyen, og de kjennes lette og stabile :) Har selv kjøpt basson :)
 
simo kombi :) den er kanskje ikkje ein av de lettaste men den eg fant som passer norske forhold best(spess vestlandets regn og vind) og den er lett siden bagen legges i sportsdelen og en trenger ikkje bytte og lagre sportsdelen når en bruker bagen :) og er ein av de få som en ikkje har kalesja på bagen(siden bagen legges i sportsdelen) så den er lettere enn en del bagger selv om det er en hard bag og ikkje ein myk bag så ein får til noen andre kombivogner.
og er en av få som kommer med refleks noe jeg er veldig fan av siden det blir vinter barn :)

simo kombi
Anbefalt alder: 0 - 48 month
Tilbakelent sittedel: 27/93 x 30 cm
Sittemål: 93 x 30 cm
Liggemål bag: 31 x 76 cm
Vekt hardbag: 2,8 kg
Mål sammenlagt: 98 x 65 x 62 cm
Vekt med EVA hjul: 18,3 kg
Vekt med luft hjul: 19,3 kg
 
Jeg har Tutek Turran, og er fornøyd så langt! Har ikke fått tatt den i bruk, ettersom termin er 7.Desember, men det er en kombivogn, altså med 3 deler. Bilsete, sportsdel og den vanlige bagen med stoor plass! Det er også store luftdekk på den, som er en fordel på vinteren, så det er lett og komme seg gjennom snøen :)

http://nordbaby.no/turran-sett den er også veldig billig, og lett å slå sammen.
 
Jeg har Tutek Turran, og er fornøyd så langt! Har ikke fått tatt den i bruk, ettersom termin er 7.Desember, men det er en kombivogn, altså med 3 deler. Bilsete, sportsdel og den vanlige bagen med stoor plass! Det er også store luftdekk på den, som er en fordel på vinteren, så det er lett og komme seg gjennom snøen :)

http://nordbaby.no/turran-sett den er også veldig billig, og lett å slå sammen.
hvor stor er baggen om du måler innvendig der babyen ligger?? kan babyen bruke den lenge?

tar den veldig stor plass sammenslått? og vet du vekt på vogna?

er på utkikk etter ny vogn, den andre begynner å løsne fra hverandre nå :p
 
Jeg anbefaler emmaljunga nitro city. Har brukt den kjempemye, liten og nett, lett å trille, bagen var stor nok til vinterbruk til novemberjenta mi, og sittedelen er også stor og god. Minus er at det er vanskelig å komme til i "kurven" under. Ellers har jeg vært superfornøyd! Den er i tillegg ganske rimelig. Kjøpte den ny for ca 5000 i Sverige.
 
Jeg har Tutek Turran, og er fornøyd så langt! Har ikke fått tatt den i bruk, ettersom termin er 7.Desember, men det er en kombivogn, altså med 3 deler. Bilsete, sportsdel og den vanlige bagen med stoor plass! Det er også store luftdekk på den, som er en fordel på vinteren, så det er lett og komme seg gjennom snøen :)

http://nordbaby.no/turran-sett den er også veldig billig, og lett å slå sammen.

hvordan er bilSetet??? Er det med isofix til bilen???
 
Emmaljunga Edge duo! Stor og romslig bag og en kan sette opp ryggen litt så en slipper bytte til sportsdel så tidlig! Solid og stabil vogn
 
Jeg har Tutek Turran, og er fornøyd så langt! Har ikke fått tatt den i bruk, ettersom termin er 7.Desember, men det er en kombivogn, altså med 3 deler. Bilsete, sportsdel og den vanlige bagen med stoor plass! Det er også store luftdekk på den, som er en fordel på vinteren, så det er lett og komme seg gjennom snøen :)

http://nordbaby.no/turran-sett den er også veldig billig, og lett å slå sammen.
Hei, Jeg planlegger også å kjøpe Tutek Turran, men jeg finner ikke mange tester på det. Er du fortsatt fornøyd med den? Vi bor på en gård i fjellene i Sør Trøndelag og jeg er ikke sikker på om denne barnevognen vil være egnet for vinteren, turer i skogen med snø, is og ujevnt terreng?:nailbiting:

Pluss, på nordbaby.no jeg finner ikke liggemål bag? :bookworm:
 
Back
Topp